Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuws: Yamaha Neo's 4-takt - EfficiŽnt op alle fronten

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuws: Yamaha Neo's 4-takt - EfficiŽnt op alle fronten

Neo's 4-takt - EfficiŽnt op alle fronten

Een van de meest aantrekkelijkste en gemakkelijkst te besturen scooters is nu nůg begeerlijker. De nieuwe Neoís is nu nog stiller en nog effienciŽnter. Het nieuwe vloeistofgekoelde 50 cc viertakt van brandstofinjectie voorziene motorblok heeft niet alleen een zeer lage uitstoot maar rijdt daarbij ook extreem zuinig.

Onder alle omstandigheden levert deze viertakt ruim voldoende vermogen en trekkracht bij elk toerental. De nieuwe Neoís heeft het lage gewicht, het lage zadel, de 12 inch banden, de automatische versnelling en de vertrouwenwekkende remkracht van de 190 mm remschijf voor en trommelrem achter wat je van deze viertakt mag verwachten. Verder heeft de nieuwe Neoís een blauw verlicht LCD dashboard, een afsluitbare opbergruimte onder het zadel en een handige haak om eventueel je tas veilig uit de rijwind op te hangen.

Last edited by Coen; 24-02-2013, 14:50.

ziet er niet zo slecht uit

Comment

Aparte velgen, voor de rest niet echt mijn stijl. Zuinig rijden is trouwens wel lekkerder lijkt me

Comment

Het nieuwe vloeistofgekoelde 50 cc viertakt van brandstofinjectie voorziene motorblok heeft niet alleen een zeer lage uitstoot maar rijdt daarbij ook extreem zuinig.
        Ziet er toch meer luchtgekoeld uit?
        Ik Tjoen, Jij Tjoent, Wij Tjoenen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door .Nelis. Bekijk bericht
          Waar zie je dat nou aan Zal vast wel kloppen dat de nieuwe vloeistof gekoeld is.

Comment

Ik denk dat ie dat bedoeld door die "koelkap"?

Comment

niks aan
              2 takt is tien keer beter,, mooier geluid,, beter op te voeren ,

Comment

Dit is groots nieuws!! Eindelijk gaan de scooterblokken op de nieuwe automotoren lijken! Dit is een primeur.

Nu nog een scooterblok die op LPG, en/of (bio)diesel kan gaan rijden. Uiteraard moeten wel de opvoerkitjes (80/90cc) snel op de markt komen!

Comment

Is wel lekker zuinig en ziet er voor een neos niet verkeerd uit .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EvertBram Bekijk bericht
                    Dit is groots nieuws!! Eindelijk gaan de scooterblokken op de nieuwe automotoren lijken! Dit is een primeur.

Nu nog een scooterblok die op LPG, en/of (bio)diesel kan gaan rijden. Uiteraard moeten wel de opvoerkitjes (80/90cc) snel op de markt komen!
                    Volgens mij is dit niet de eerste scooter met een viertakt blok or Of wat vind jij het grote nieuws?

Ontopic: Hij ziet er iig heel goed oud tov de oude neos, maargoed dit model is er natuurlijk alweer een tijdje.
                    Speed is nothing without design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Racierox Bekijk bericht
                      Volgens mij is dit niet de eerste scooter met een viertakt blok or Of wat vind jij het grote nieuws?

Ontopic: Hij ziet er iig heel goed oud tov de oude neos, maargoed dit model is er natuurlijk alweer een tijdje.
                      4T Injectie, en LC is het grote nieuws

Nu nog een LPG en (Bio)diesel scooter motorblokje.

Comment

neos was altijd bedoeld als zuinig stadscootertje maar dit is fantastisch in grote steden en denk dat 4t injectie lc neos het best goed gaat doen voor mensen in steden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door .Nelis. Bekijk bericht
                          Ik moet eerlijk zeggen dat het lijkt alsof een radiator achter die koelkap zit.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Patriek
                          "Chinees moet je eten of aansteken, niet op rijden"

Comment

De radiateur zit denk ik ook bij de koelkap want je diet het KVS tankje ook ernaasdt zitten op foto2
                            Oorspronkelijk geplaatst door ricardo016
                            Ach, als een hond nat is ruikt hij ook raar

Comment

leuk voor de oudere mensen boven de 25+ denk ik
                              Orgineele Costum Slider

Comment

Working...
                              X