Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw: Yamaha Aerox 4 (2014) 4-takt

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw: Yamaha Aerox 4 (2014) 4-takt

Je bent jong en je weet wat je wilt. Je vindt iets leuk of je vindt het niks. En je neemt alleen maar genoegen met het allerbeste. De Aerox zal je eerste scooter zijn. En niets anders dan dat.

Met zijn radicale sportieve design en snaarstrakke chassis is de Aerox d ultieme 50cc-sportscooter. Daar kan niets tegenop. En met de nieuwste Aerox 4 is er nu nog meer keus.

De compacte vloeistofgekoelde viertaktmotor levert indrukwekkende prestaties en is daarnaast ook nog eens zuinig. En de Aerox 4 heeft alles wat je zou willen: een indrukwekkend design, een krachtige acceleratie n een stille, zuinige motor. En het is gewoon de allercoolste scooter die er is.

Wat een gedrocht!!
    custom SR project klik!

Comment

Zelfde type blok als onder de Neo's 4T? (maar dan DD)

Comment

Ik vind em mooi.

Comment

interessant! ik zie dat de aerox 4 over een carb beschikt en dus misschien wat meer opvoer mogelijkheden bied!
          Oorspronkelijk geplaatst door MsStofman
          Een tank is toch zn grote oorlogswagen?

Comment

Ziet er retestrak uit.

Maar, viertakt
            Voor de aanrijding was ik 1,75

Comment

fuck de 4 strokers

waarom 4 takt als 2 takt er nog is

maar goed altijd nog beter dan die chineese troep shit 4 takt

Comment

Ik heb deze rox nu net een maand ik heb er voor een sportscherm op en achter allu voetplaatjes ik heb er ook een polini vario in top snelheid is ong 75 hij ziet er super strak uit ben er echt blij mee

Comment

oh er gaat echt wel wat op tegen een aerox...

Comment

Een Aerox zonder 2 takt :confuser: Hoe kan dat nog fel reageren. Is deze er ook in 2 takt?
                    Last edited by Robbin432; 16-04-2014, 19:01.
                    Project:http://www.scooter-freaks.nl/forum/s...d.php?t=535752

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robbin432 Bekijk bericht
                      Een Aerox zonder 4 takt:confuser: Hoe kan dat nog fel reageren. Is deze er ook in 2 takt?
                      Ja hij is er ook in 2 takt
                      Jongens een topic van zowat 9 jaar oud....

Comment

2800 euro en geen tassenhaakje Boodschappen doen met een Aerox mag blijkbaar niet.

Wat ik nou zo vreemd vind, wel de moeite nemen om een schijfrem op dat 4t blok te maken, en dan niet de uitlaat even een facelift geven. Die plastic dop met schroef in het midden, is toch geen gezicht voor een SPORTscooter van bijna 3000 euro.
                        Over Vespa valt genoeg te klagen, maar die monteren tenminste wel een bijpassende uitlaat.
                        Last edited by Aidix; 26-03-2014, 12:00.

Comment

Wat een draak van een scooter..
                          Nothing runs as smooth as a Runner!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aidix Bekijk bericht
                            2800 euro en geen tassenhaakje Boodschappen doen met een Aerox mag blijkbaar niet.

Wat ik nou zo vreemd vind, wel de moeite nemen om een schijfrem op dat 4t blok te maken, en dan niet de uitlaat even een facelift geven. Die plastic dop met schroef in het midden, is toch geen gezicht voor een SPORTscooter van bijna 3000 euro.
                            Over Vespa valt genoeg te klagen, maar die monteren tenminste wel een bijpassende uitlaat.
                            Ben het wel met je eens ziet er nogal cheapo chinees uit voor een aerox en vooral die plastic dop in het midden. Gelukkig is die dan nog wel vloeistof gekoeld. dat mag ook wel voor dat geld.
                            Ben wel benieuwd wat er voor tuning mogelijkheden voor gaan komen. ben bang dat het tegen valt als het het zelfde blok betreft als in die 4takt neos. Met die hele dure polini 65cc gaan ze er niet komen in mijn ogen. als er nu ruimte is voor een 50-52mm en er een snelle nokken as voor was dan was het wellicht een ander verhaal bij hoge toeren kwam zo'n vloeistofkoeling dan tenminste nog tot zijn recht.

Comment

Working...
                            X