Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forum is traag

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Forum is traag

Kan er wat aan de snelheid van dit forum wat gedaan worden, deze is momenteel echt letterlijk stront traag.
    Oorspronkelijk geplaatst door stoyanov
    Ik werk alleen aan kouwe motoren en hete vrouwen....

Helemaal mee eens. Bizar langzaam dat laden enzo.. Ken wel wat aan verbeterd worden.

Comment

We zijn druk bezig met optimaliseren. Komende dagen zullen we ook verhuizen naar compleet nieuwe server.

Comment

Het forum opvoeren
        Motor Runner Gezocht

Comment

Wat mij ook is opgevallen dat sommige forums verdwenen lijken te zijn. Als ik via google iets van het forum opzoek krijg ik vaak 'invalid url'

Comment

Je merkt ook dat de link naar een bepaalde topic anders is. Dus daarom krijg je "invalid url".
            Oorspronkelijk geplaatst door Patriek
            Klopt, hebben dezelfde vagina automaat als de Ducato.

Comment

Ik sluit mij hier bij aan, het is super traag.
              Adios

Comment

Word er al gewerkt aan een oplossing dan?

Comment

De traagheid van het forum is niet het enigste probleem.
                  Klik maar eens op "Todays Posts" als je niet ingelogd bent.
                  Klik maar eens op "New Posts" als je wel ingelogd bent.

Foutmelding na foutmelding, dus..... nog heel wat werk aan de winkel.

Voor wat betreft de traagheid, moet zich de beheerder afvragen of deze nieuwe software zoveel meer vraagt van de processorcapasiteit van de server of is er iets anders aan de hand???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Bekijk bericht
                    We zijn druk bezig met optimaliseren. Komende dagen zullen we ook verhuizen naar compleet nieuwe server.
                    Marcel, Wanneer gaat dit gebeuren dat verhuizen naar de nieuwe server? Want dit is echter wel nodig.. Zolang dit forum zo traag blijft denk ik dat er weinig mensen terug willen komen naar dit forum. Begrijp me niet verkeerd.. Het ziet er weer bij de tijd er weer uit.. Alleen die traagheid en die fouten maakt het er allemaal niet beter op.. De gebruikers willen liever weer een snel forum kunnen gebruiken..
                    Oorspronkelijk geplaatst door stoyanov
                    Ik werk alleen aan kouwe motoren en hete vrouwen....

Comment

Zit de server achter een inbelmodem van 14K ofzo. Dit is niet normaal. Je jaagt iedereen weg zo.
                      Adios

Comment

Weet je wat ook wil helpen : Tja waar bemoei ik mij mee" maar kijk eens naar gebruikers die geregistreerd zijn.
                        Das niet normaal hoeveel er staan die ooit eens geregistreerd zijn en nooit meer een klik op jullie forum hebben gegeven.
                        Weet niet hoeveel duizenden spook leden dat zijn verwijder die ook even. dan denk ik dat je al weer een beetje op snelheid komt.
                        Op 2 oren door de bocht
                        Mvg Peerke

Comment

Ik begin steeds meer interesse te verliezen in dit forum. Totaal niet bruikbaar en er is genoeg concurrentie op fora niveau....ben mijn aandacht hier aan het afbouwen en elders aan het intensiveren. Jammer, vond dit een leuk forun..nu is er niks aan.
                          Yamaha Axis
                          112km/u GPS
                          Mk SP3 70cc ac
                          Mk SP pijp
                          PHVB 20.5

Comment

Tis een en al drama. Doe er eens wat aan!
                            Yamaha Axis
                            112km/u GPS
                            Mk SP3 70cc ac
                            Mk SP pijp
                            PHVB 20.5

Comment

Typisch gevalletje beste stuurman staan aan wal jij.
                              Deze site word gerund door vrijwillegers, ze doen vast en zeker hun best.

Comment

Working...
                              X