Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is er gebeurd op SF?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is er gebeurd op SF?

Beste mensen,

Al een hele tijd hier niet geweest. Ik ben hier al lid vanaf 2007, al bijna 10 jaar dus. Maar het is helemaal uitgestorven hier. Wat ongelooflijk jammer.

Ik heb het idee dat het sowieso de laatste jaren wat minder gaat in de scooter scene. Maar dit is wel helemaal gek. Ik ben ook al een tijd klaar met scooters. Maar dat vanwege de leeftijd en overstap naar auto\'s en motoren.

Ik wil melden dat ik het ontzettend jammer vind, zeker omdat hier echt een heleboel kennis zat. Echt heel veel!

Ik ben later in gestapt. De andere fora hadden al leden problemen, maar SF liep nog goed.
    Toen vond er een forumhack plaats waarna SF is overgezet, maar naar een veel te trage server.

Comment

Zonet geregistreerd, maar sinds geruime jaartjes keek ik reeds op deze website voor informatie en de leuke projecten. Ik merk niet alleen dat alles uitgestorven lijkt, maar ook dat de website totaal niet functioneerd en veel fouten bevat of gewoon nog niet is afgewerkt. Hopelijk komt hier verandering in, mits de bezoekers van de website wat terugstromen en de admins terug zin krijgen om de website te onderhouden...

Comment

Het ligt bij de eigenaar, de mods hadden er zeker zin in.

Comment

Het Forum word ook steeds voorzien van Spam ( Postings ) , en als je soms actief ben word je ook door Spammers lastig gevallen per (PM) met onzin berichten / links naar producten waar wij / ik niet op zit te wachten , reeds gemeld , echter word er geen Fluit aan gedaan .
          Vragen op het Forum plaatsen a.u.b , en niet via Pm

Comment

Ook ik vraag me af wat er aan de hand is. Ik neem nog regelmatig een kijkje om te zien of er verbetering in zit. Al ben ik bang dat zelfs wanneer de website als vanouds zou draaien, de bezoekers niet meer terug zullen komen.

Comment

is het niet over te nemen? geraak je als mod niet in contact met eigenaar?
              De zoektocht naar meer informatie...

Comment

moesten die kleine login problemen er niet zijn en wat teksten worden geschreven en projecten aangemaakt; volk zou terugkeren hoor.
                Zal nooit meer zo groot zijn als vroeger; maar moet niet he...
                In 2005 was het ook ni groot, en hebben we ons ook geamuseerd...

Comment

Grotere fotos kunnen uploaden zou ook de max zijn... gewoon direct van telefoon erop gooien. Dan ga je ook al veel betere diagnoses kunnen stellen en mensen helpen.

Damn das echt wel spijtig hoeveel tijd we hierin hebbe gestoken, om dat te zien instorten

Comment

Deze community is uitgestorven. Ik was hier ooit heel actief maar zit voortaan veel op 49ccscoot. Een amerikaans forum waar mensen super aardig zijn tegen elkaar, elkaar allemaal helpen, er geen moderators NODIG zijn en er een gigantische tech sectie is.

Mensen die scooterfreaks beu zijn moeten hier maar eens komen kijken.
                    http://49ccscoot.com/
                    Yamaha Axis
                    112km/u GPS
                    Mk SP3 70cc ac
                    Mk SP pijp
                    PHVB 20.5

Comment

Laatste tijd zit ik vaak op : http://scooterforum.net dat Forum word nu ook steeds beter bezocht , en word steeds aktiever.. ook een leuk Forum.

Comment

Echt doodzonde dit.
                        Roses are Red, Violets are Blue, I'm Scitzofrenic and so am I... :L

Comment

Om dit Forum weer zeer actief te krijgen zullen we met zijn allen een steentje bij moeten dragen ... Zowel Leden als Moderators.

Comment

Ik vrees dat het ook te maken heeft met een combinatie van een afnemende aanwas, vanwege de regelgeving van bromfiets rijbewijzen. 15 jaar geleden mocht je als 16 jarige voor 30 euro 50 vragen in vullen en diezelfde middag op je brommertje/scootertje rond racen op de openbare weg. Heden dag is dat allemaal wat lastiger gemaakt door ome overheid. Daarnaast mag men tegenwoordig vroeger een autorijbewijs halen, dus de noodzaak en behoefte voor een bromfietsrijbewijs is vele malen minder geworden.

Dan is er de trouwe community van 10-15 jaar geleden. We zijn inmiddels allen rond de 30, werken full-time, hebben een gezin, andere interessen gekregen en daarnaast zijn communicatie platformen als dit soort fora langzaam ten onder gegaan door de opkomst van diverse social media.

Hoewel het me wel enigszins pijn doet als ik nu zie wat er van de website en het forum over is (na geruime afwezigheid van mijn kant). Erg zonde om te zien hoe weinig er over is van deze ooit zo gezellige, grote community.

Ik denk echter dat de externe factoren (social media, afnemende scooter-community) meer aan het effect hebben bijgedragen dan de interne (hack, trage server en achterstallig onderhoud).

Hoe dan ook, ik heb hier mijn steentje altijd graag bij gedragen en zie dat dan ook leder-ogen toe hoe de website en het forum er op dit moment bij staan.
                            Ik hoop voor de beheerders op verbetering en een verhoging van de activiteit, maar er zal daarvoor ook met de tijd meegegaan moeten worden.

Met vriendelijke groet,
                            Johan
                            You want sympathy? Look in the dictionary between shit and syphilis... that's where you'll find my sympahty!

Comment

Verklaar dan eens dat andere Forums wel redelijk actief zijn , en 1,5 geleden niet konden Tippen aan Dit Forum .

Comment

Working...
                              X