Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke accu heb ik nodig?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welke accu heb ik nodig?

Beste scooter-freaks,

Gisteravond heb ik besloten mijn accu in de lader te gooien om een poging te doen vandaag mijn scooter weer te starten. Ik weet dat de accu leeg is omdat de toeter super zacht is als ik hem indruk (hetzelfde geldt voor de remlichten). Eenmaal aan de lader geeft het scherm meteen aan dat mijn accu al vol is... Na wat rondkijken op het internet ben ik van mening dat deze accu waarschijnlijk haar beste tijd heeft gehad en het tijd is om een nieuwe aan te schaffen. Het probleem is dat ik geen idee heb welke accu ik het beste kan halen... Mijn scooter is een of ander chinees merk (Jet) waardoor het lastig te achterhalen is welke accu\'s hiervoor geschikt zijn. Hier een foto van mijn oude accu (GTX7A-BS).

https://pasteboard.co/bi9COCHiU.jpg

Mijn vraag is: weten jullie welke accu ik het beste kan halen en hebben jullie ook meteen een link naar een webshop hiervoor? Het liefst schaf ik een accu aan die binnen mijn budget valt van Ä30,-.

Alvast bedankt!

Beste ello,

Staat er toevallig wat voor capaciteit de accu heeft op de oude accu? Bijvoorbeeld 4 Ah

Comment

Je hebt een 7Amp accu nodig, meer mag ook als er plaats voor is.

Comment

Working...
      X