Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baotian Tiger 2010

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Baotian Tiger 2010

Goede dag allemaal,

ik ben bas en kom uit het mooie twente land ik sleutel al een tijdje aan scooters, maar dan vooral 2 takt, 4 takt ben ik me sinds kort in gaan verdiepen en ben nog lerende.

Heb een vraagje omtrent een baotian tiger.
    Dit was een vier klepper,maar door grote problemen er mee dat hij mij kapot liep heeft een scooter boer hem omgebouwd naar een twee klepper.
    maar het volgende probleem doet zich nu voor, als ik ga rijden trekt hij normaal op maar zodra ik ronde 40 a 45 km\\h rijd begint hij te stotteren en in te houden.

Benn al dagen aan het zoeken wat dit kan wezen, hij krijgt benzine anders zou deze niet rijden en starten op een normale manier en hij trekt ook geen valse lucht dat heb ik ook al gecontroleerd, zelfs de carburateur heb ik helemaal schoon gemaakt.

Wie oh wie kan mij helpen, ben ten einde raad wat ik hier mee moet doen en waar ik het nog moet zoeken, ik heb nog niet de sproeier veranderd die is nog standaard.

de begrenzers zijn er allemaal af, dus hij zou toch echt normaal door moeten trekken richting de 60 a 65 km/h ongeveer.

met vriendelijke groeten
    bas
Working...
X