Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies scooter 4 takt + comfort

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Advies scooter 4 takt + comfort

hallo, ik heb nog nooit een scooter gehad, nu ben ik op zoek naar een 4 takt (25km/pu) tussen de 1500 en 2500 die erg comfortable zit,en niet te groot is , ik hou bv niet van een
    Piaggio zip 100, dit vindt ik te bol aan de achterkant en te zwaar (ik ben zelf niet groot/zwaar).

kan iemand mij enig advies geven? vespa is ook niet mijn ding, iemand enige ervaring met de volgende modellen? Peugeot Django Evasion
    Kymco New Like 2018

Peugeot Django Sport S

Peugeot Django Heritage

heel erg bedankt alvast !
    Last edited by daniscooter; 14-05-2018, 15:40.

De django ziet er leuk eruit, maar voor het geld vind ik hem persoonlijk te duur voor wat je krijgt.. Het zelfde blok zit ook onder de kisbee die een stuk goedkoper kost.
    Als je dan toch minimaal 3000 euro uit te geven hebt is een aerox 4 een betere deal.. Dan heb je ook een veel beter en zuiniger motorblok en een stuk kwalitatiever scooter.
    De django is technisch gezien een kisbee. Maar is door peugeot in de hogere regionen in de markt geplaatst.. Hij moest zeg maar de concurentie worden tegenover de vespa..
    Maar bij de vespa krijg je wel wat meer voor hetzelfde geld.. Zo`n django is dan ook veelste duur.. Reden dat er daarom ook niet zo veel van verkocht word.
    Oorspronkelijk geplaatst door stoyanov
    Ik werk alleen aan kouwe motoren en hete vrouwen....

Comment

Working...
    X