Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

yamaha neos wil niet lopen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• yamaha neos wil niet lopen

Beste Leden, ik zal mij even voorstellen. mijn naam is sander kelder, 30 jaar, geboren en getogen in eindhoven, woonachtig in helmond (vraag me niet hoe ik er terrecht gekomen ben). 3 kinderen thuis en 2 honden. full house dus. nu heb ik van mijn oom een sloop scooter gekregen (yamaha neos uit 2005). ben al een tijdje bezig om deze netjes te krijgen en heb hem zover dat hij start en stationair loopt. het is een 70cc dr cilinder, 17,5 mm carb, een lekke terugloop en een 20 mm spruitstuk. nu is het probleem dat als hij stationair loopt ik gas kan geven tot ongeveer een kwart en daarna valt hij dood. als ik dan het gas loslaat dan loopt hij na een seconde of 2 weer netjes stationair. hij gaat tot een kwart gas goed omhoog in z\'n toeren en je kan zelf ook langzaam rondrijden maar als je dan het gas wilt openen vallen plotseling de toeren weg en valt hij dus dood. ik heb de krukas keerringen al nagekeken en die sluiten mooi. de carb is in een ultrasoon badje compleet gereinigd en schoon terug gezet. de kleppen lijken netjes te sluiten en de gasnaald heeft al in alle mogelijke posities gestaan. hij heeft dit probleem met sproeiers 90, 80, 104. het wisselen van de sproeiers lijkt geen effect hier op te hebben dus het lijkt me alsnog in de brandstof toevoer te zitten maar kan maar niet verzinnen waar het in moet zitten. iemand misschien tips voor mij ?
Working...
X