Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politie komt langs huis.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Politie komt langs huis.

Hallo,
    ik weet niet of hem in de goede categorie heb geplaatst.

Maar mijn verhaal.
    4 dagen geleden reed ik met 70 langs 2 agenten op de fiets. Was in ťťn bocht dus zag ze niet optijd. Toen ging 1 agent op het midden van de weg fietsen, toen dacht ik al die gaat me aanhouden dus ik vol gas langs hem. Reed aan het eind van de straat 100. Hij heeft me geen stopteken gegeven. Maar nu heeft die me kenteken en was die naar mijn huis gegaan. Ik was niet thuis , me moeder wel en heeft die gezegt kom andere keer wel terug. Heeft ook nog tegen mijn moeder gezegt we hebben hem geen officiŽl stopteken gegeven. Maar nu mijn probleem wat moet ik zegen? Of nog erger straks wilt die dat ik even mee ga naar rollerbank? Kan iemand me helpen.

Het is toch je eigen probleem als je 70km/u rijd en daarna 100 km/u op plaatsen waar dat niet toegestaan is.. Regels gelden zowel voor autos, vrachtwagens, bussen en ook scooters / brommers.
    Ik begrijp de reactie van die agenten heel erg goed.

Neem aan dat je nou best wel verdacht word dat je scooter een hoop sneller gaat dan toegestaan is. Prima als die ontgrensd is, maar dan moet je maar geen aandacht gaan trekken door veelste hard te gaan rijden.. Neem aan dat de kans best groot is dat hij wellicht over enkele dagen alsnog aan de deur bij je staat en een zeer zwaar probleem hebt.. Vermoed dat ze je best wel eens je scooter op de rollerbank willen zetten en je dus weg komt met een hele prettige zware boete en een wok status op je scooter..
    Oorspronkelijk geplaatst door stoyanov
    Ik werk alleen aan kouwe motoren en hete vrouwen....

Comment

K zou em maar gaan begrenzen, en dan zech je gewoon even dat jij hem had uitgeleend

Maar :

Onthoud dit wel, de gene die de brommer/scooter op naam heeft is verantwoordelijk voor de snelheid die de brommer loopt, niet de gene die er op dat moment op rijd.

Zipperd, er zijn genoeg mensen die graag scheuren op hun brommer/scooter, ongeacht waar ze dan ook rijden, het is inderdaad hun keus om zo hard te rijden en het is ook niet verstandig.

Dan is het dus ook geen wonder dat ze je wouden stoppen

er zit maar 1 ding op en dat is terugvoeren, ook al weet ik niet hoe je dat kan gaan verklaren.
      Yamaha Earox?

Aerox bedoel je

Comment

Het is even afwachten wat de agenten hier mee doen. Wellicht dat hij alleen een praatje wilde maken omdat hij je gedrag opmerkelijk vond maar geen strafbare feiten heeft waargenomen. Ten overvloede kan ik je vertellen dat je bromfiets ten alle tijden aan de wettelijke eisen moet voldoen, is dit niet het geval kun je hiervoor een bekeuring krijgen.

Overigens mogen opmerkingen over hoe iemand zich al dan niet moet gedragen op de weg achterwege gelaten worden. In dit forum helpen wij users met de juridische kant van het verhaal, binnen de kaders van het beleid van scooter-freaks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zipperd60 Bekijk bericht
          Neem aan dat de kans best groot is dat hij wellicht over enkele dagen alsnog aan de deur bij je staat en een zeer zwaar probleem hebt.. Vermoed dat ze je best wel eens je scooter op de rollerbank willen zetten en je dus weg komt met een hele prettige zware boete en een wok status op je scooter..
          Wat loop jij nou weer te lullen man? Zeer zwaar probleem?! Agent wou gewoon even een praatje met de beste heer maken over zijn rijstijl.
          Hij weet zelf ook wel als ie 'm komt ophalen voor de rollerbank dat ie dan allang weer teruggevoerd is. Agent heeft immers moeder op de hoogte gesteld.
          En ook al hebben ze 'm te hard zien rijden; kunnen ze daar geen enkele bekeuring voor geven omdat het niet gemeten is.

In het ergste geval en al helemaal als je in een kleine plaats woont kan ie je alsnog meenemen naar de rollerbank, maar daar ligt dus echt niet de prioriteit van die agenten hoor..!
          Oorspronkelijk geplaatst door Volen13
          Ik ben nu 13 en ik weet veel over scooters.

Comment

Working...
          X