Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote "meld je schade" topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het grote "meld je schade" topic

Wie heeft er wel eens een ongeluk gehad, beschrijf je ervaring.

Ik 3 weken geleden nog met mijn puchje 70cc en al die shit tegen een porche :S duuuzzzzzzzz zwaar de lul want ben ook nog geen 16 en lig nu nog in bed

Nu nog die nitro proberen op je smint dan kan je nog eens in het bedje gaan liggen. Neen maar effe ontopic ik heb nog nooit gevallen of accident dus ja laat het zo blijven he.

Comment

Daaamn piet! Das klote, en flink dokken ook, want je bent dan niet verzekerd...

Maar heb zelf een klein ongeluk gehad, kwam opeens een maat van me om de hoek met +- 60/70, allebei KEIHARD remmen en toen bam, hij alleen een kromme voorvork, hij was all-risk = no probs

Voor de rest sterkte met herstellen dan...

Comment

Ikke een keertje ik reed op een weg en ineens gaat m'n uitlaat loszitten en er komen allemaal vonken en shit onder de scooter vandaan! Een vriend die achter me reed toeterde ik keek achteruit de scooter begon echt fucked up te doen en jahoor tegen de stoeprand en met m'n kop tegen lantaarnpaal!

Kheb alleen gekneusde ribben over gehouden en uitlaat die er nie 100% meer uit zag!

Comment

Originally posted by Re$pect
          Ikke een keertje ik reed op een weg en ineens gaat m'n uitlaat loszitten en er komen allemaal vonken en shit onder de scooter vandaan! Een vriend die achter me reed toeterde ik keek achteruit de scooter begon echt fucked up te doen en jahoor tegen de stoeprand en met m'n kop tegen lantaarnpaal!

Kheb alleen gekneusde ribben over gehouden en uitlaat die er nie 100% meer uit zag!

Geen klapband of kromme voorvork oid ? Want dan heb je massol

Comment

ging een keer rond de 60-70 over een fietspad, bij een kruispunt (waar ik voorrang had) kwam er opeens een kadett die me niet zag, knalde tegen mijn uitlaat op, scooter gleed naar links, zo tegen een lantaarnpaal aan en ik ging 1 meter ofzo vliegen

eindstand:
            -scooter:
            oog waar de motorophanging zit is gebroken en bij de veer ook, verder gebroken/ bkraste kappen en een scheve voorvork

-ik:
            paar littekens op mijn hand en gekneusde ribben

Comment

Originally posted by KrYptonite

Geen klapband of kromme voorvork oid ? Want dan heb je massol
              Nope gelukkig niet maar dat k*tding is allang de deur uit gelukkig!

Comment

1. Schuiver gemaat op t schoolplein (schaaaaamm!!!) door een algenzooi (die nu verwijderd is)
                Schade>>mijn eigendunk

2. op mun bek gegaan door blokkerende voorrem, k reed door een gat in de weg, voorrem blokkeerde, scooter schuiftcollega van mijn gebruikte mij las slee(zat op mun rug dus)
                schade>>Broek kapot, shirt kapot, jas kapot, schoen open gescheurd, telefoon naar de hemel,flinke kapschade,ikke lichamelijk niks op een kapotte elleboog na(snap k nog steeds nie) en mun collega een blauwe arm

3. achterop auto geklapt, ik reed bij ons uit de straat(40 want er wonen veeel kleine kinderen)kwam auto van links met +- 45, zag mij nie, sneed mij af,ikke + scooter achterop die auto
                schade>>auto achterkant in elkaar, scooterkappen gescheurd, helm kapot, verder verzekering dus ik nieuwe kappen en die autocoureur(prutser) een hoop aan zun auto te doen

4. kwas een donut aan t maken, achterband pakt grip, scooter maakt wheelie onder mij erop, knalt tegen een paaltje op en maakt zo een salto de weg op
                schade>>scheur in mu voorkap, afgebroken zijstandaard een een nog verder ingedeukt imago

5. kom aanrijden op pleintje, wil stoppie maken maar ipv dat mu scoot gaat staan(op 1 band) gaat ie schuiven
                schade>> paar kleine krasjes en een heeeel diep ingedeukt imago

oftewel, k ben er tot nu toe nog goed vanaf gekomen

jullie??
                Ben nu 27, alweer 8 maanden papa en ECHT gestopt met scooters

Comment

hehe

Ok mijn verhaal :
                  de eerste keer met men gloed niewe gilera dna reed ik tegen 50 (nog niet getuned amper paar weken) over fietspad op een parking gereden , toen kwam er een mercedes aan geknalt en rijd me gewoon omver in de bocht. |schade :krassen op kassen voorvork naar de **** en men pinkers afgebroken + men pijpje ferm geschaafd.Die mercedes zen deur was helemaal in gedeukt en zen onderspoiler afgebroken

2de keer : YES , men brommer helemaal weer nieuw ik lekker rijden met een leuke pijp door de straat tegen 70 ofzo en zo een domme auto stopt in het midde van de weg ik vlam die voorbij (wat perfect legaal is) en die draait het voetpad op :/ dus knal ik over kop men brommer botst op het dak en valt dan tegen de grond (op mij) ok ik kom er weer goed vanaf ik had niets men brommer was gewoon helemaal getrasht (men sterio lag in zen voorruit)dus ik weer die garage binne | schade : ALLES (juist niet per to tal)de auto zen zijkant gescheurt en blike en raam schade

3de keer DIT IS ECHT GRAPPIG ik reed over de weg mhhhhhhhh 50 km/u (er was grote controle) en toen reed een flikie gewoon met zen combi tegen men zijkant , Hij was ZO pist dat hij me nooit kon pakke dat hij me gewoon omver reed (zonder sirene) hij ging dan op het bureau zeggen dat ik vluchtmisdrijf pleegde (ik wist zelfs niet dat het een combi was tot de flik men sleutels van men contact trekte ...
                  | schade weet ik niet heb hem nog niet terug (krijg hem waarschijnlijk niet)

Comment

ey ik reed rustig op een fietspad en van 8eren komt keihard een auto aanrijden.. en ik d8 dat het politie was dus ik deed ff rustig aan..

die auto haalt mij in en ik had inmiddels gezien dat het geen politie was dus ik trok weer vol op en die auto is me net voorbij en slaat plotseling zonder richting aan te geven rechtsaf over het fietspad dus knalde ik met ongeveer 80 km/h in die auto.. (merceldes C 220) die auto de spiegel dr af.. ik door de lucht met mn scooter ik vlieg vlak langs een paaltje en mn scooter op het paaltje..

4500 gulden schade aan de scooter, ik leren jas stuk, broek stuk, trui stuk arm zwaar gekneusd want daarmee had ik de spiegel geraakt van de auto en mn bovenbeen gescalpeerd.
                    vr0em

Comment

ik reed een keer door rood en ineens kwam er vanuit de zijstraat een auto aan ik hard remmen maar knalde tegen de auto op, gelukkig stond alleen mijn stuur scheef..
                      ik wegrijden met scheef stuur over bruggetje met paaltje en ergens tegen een muur mijn stuur weer rechtgezet en naar huis gereden
                      die auto had geloof ik wel een deuk...

Comment

Ik heb 't een keer met me puch gehad. Toen wou ik schuin de straat overteken naar het fietspad aan de andere kant, maar toen kwam er opeens een auto van de rontonde. Ik voluit remmen, blokkeert mijn wiel! Ik vlieg door zonder brommer, en puch knalt tegen auto aan. Wel een hoop krassen en scheef stuur, maar k heb die puch later weggedaan en een scooter gekocht. Veel veiliger!
                        fuego @ Lancia Ypsilon 1.4 LX

Comment

Ik ben een keer met 70 van de dijk gevlogen.
                          Reed over een fietspad langs de dijk, (zonder lantarenpalen)
                          Toen ging in een keer het fietspad naar links en mijn scoot rechtdoor, dus was in een keer geen grond meer onder me.

SCHADE
                          - mijn witte broek was groen
                          - overal gras in op en door mn scoot, (zelfs onder het kapje van mn knipperlicht)

GELUK
                          - mn laptop nog helemaal in 1 stuk (lang leven de rugzak)

Comment

1) Voor de plaatselijke jeugdsoos hier: gas op de stoep en bochtje om omdat ik kameraad voorbij zag racen die me niet zag. Ik om een boom heen die op de hoek van de stoep stond. AARGH, gras! Ik uit schrikreactie remmen, bats om m'n bek. Geen schade, niets. Naja, ego zwaar gekneusd omdat minstens 50 man getuige waren...

2) Je leent je scooter uit (area 51 harada) en ja hoor, het is weer eens zo ver (hoe kan het toch dat er altijd anderen met jouw scoot brokken maken?!). Vriend van me rijdt over kruispunt met een gangetje van 70digi, komt er auto van links (hij gaf uiteraard ook geen voorrang aan auto's van rechts maar had mazzel ) Scooter korter geworden, voorvork echt naar binnen gedrukt. Alle kappen naar z'n grootje omdat ie met linker kant tegen auto aan kwam en rechts om viel. Auto total loss (schade viel mee maar was een oud brik met vrouw achter stuur: bloed aan de muur, euh, scooter). Gelukkig had kerel op scooter niets... Schade: 4200 gulden inclusief horloge en helm (die opeens niets meer waard schijnen te zijn volgens de verzekering )

3) Was nergens glad en zat op slider van vriend van me (meneer slider). Ging door een woonwijk heen na krantenlopen 's ochtends vroeg om 6:30 (ja, ik ben gek!) en opeens bed8 ik me dat verkeer van rechts kon komen: ik in de ankers, huppah, met een gangetje van ongeveer 70 op teller op m'n plaat. Kon hem vreemd genoeg nog half houden en been er tussen gegooid. Schade: 0,0 Er lag echt een dun laagje ijs waar je zelfs wel op kon schaatsen, dus er was geen wrijving met ondergrond. Scooter heeft zijn naam dus iig 1x eer aan gedaan JAJA, ik ben dus ook met iemand anders zijn scooter onderuit gegaan, maar dit telt niet want het was glad :p

Comment

rijdt al 2,5 jaar schade vrij heb dnek ik echt mazzel heb alleen in het begin wel es 2 keer een eenzijdig ongelukje gehad met me zundapp ( jah zo'n oud schakel brik) 2 keer op de zelfde plek bijna.... 1 keer met 80 van een viaducktje af stuiven en toen lag d'r wat grint in de bocht die eronder was.... was een mooie schuiver om te zien volgens een friend van me... en een paar weken later op een 3 splitsing ff verder op kwamen 2 van die lompe landbouwtrekkers aan, ik kwam van de andere kant met 75 vol in de ankers dus ik gleed onder uit, kreeg weer grip en schoot over het prikkeldraad heen.....

bijdekeren zonder persoonlijke schade en bijna geen ( handvatten en pedalen) brommer schade

maar ben d'r neit rusitigr op gaan rijden dus nog ff afkloppen

Comment

Working...
                              X