Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote "meld je schade" topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

euhm xtje onderuitgegaan door ijs op ut fietspad..
    toen haddik paar krasse op de zijkap

en een x reed ik rechtdoor op een kruising en een taxibusje sloeg rechtsaf en ik knal volle vaart erin

stuurkap beetje bekrast, voorkap gescheurd, zijkap dikke krasse,
    en hiervoor kreeg ik nix trug van de verzekering omdat ik hem had overgespoten :s

en dus nieuwe voorkap gekocht krasse weggewerkt enzo overgespote

duwt een golf me van de weg af ik moet uitwijke knal ik tege de stoeprand aan en erna tege een verkeersbord..
    paal scheef dikke scheuren in de stuurkap, stuurspoiler helemaal naar de kut, luchtfilterding zat een gat in en wat krasse op de zijkant.......

Comment

Een keer reed ik over het fietspad en een auto sloeg ineens rechtsaf dus ik reed erop met 50.
      Een keer uitgegleden in de blubber omdat een tegenligger z'n groot licht niet uit deed, zag geen reet meer.
      Een keer uitgegleden op het ijs.
      Laatst nog op me bek gegaan met wheelies maken op een fox
      Perso Scoot...

Comment

Gelukkig heb ik nooit een ongeluk gehad op mijn mooie super scooter, maar dat ligt ook ana je rijstijl en waarnemings vermogen, sommige lui kijken gewoon niet goed uit hun doperten en ze rijden te hard

Comment

Pandemoni OPSCHEPPER!!!!

Comment

ik ben geen opschepper ik rij bewust en dan gebeuren er geen ongelukken en niet te hard rijden alleen wanneer het kan

Comment

Originally posted by PaNDeMoNi

en ze rijden te hard
              ik wil niet zeuren hoor maar jij hebt je snelle setup om 45 te gaan rijden ... year right....

Comment

ja maar dat betekend niet dat ik aso moet gaan rijden en laten zien dat ik snel ben dat weten ze toch wel

Comment

1) Net 2 maanden me runner dark dream. ik met een gangetje van ongeveer 75 door een onweers bui. Ging allemaal best lekker. Toen opeens een vogel op de weg zat en daar ook bleef zitten!! IK die vogel ontwijken maar de weg was glad geworden door veel water. Dus mijn voorwiel schoot onder mij uit!gelukkig alleen wat kapschade en schoen kapot.
                  2)Ik op vrijdag middag lekker op het stratumseind wezen zuipen moest ik helaas naar huis om te werken. Dus ik met mn aageschoten kap op de scooter nog steeds de runner. Helaas had mijn voorspatbord er halverwege geen zin meer in en brak voor de helft af en schoot onder mijn voorband. Ik remmen maar op een snowbrod rem je niet zo makkelijk! Gelukkig reed ik niet zo hard +/- 50 en had ik alleen schade aan mijn spatbord (duhh) en voorkap.
                  3)ik bij ons in de straat. ik wou rechts afslaan maar ik had een gileratje met een vent erop nie gezien! dus die ram ik vol tegen zijn achterkant. Die vent slaat over de kop en mijn stuur sloeg krom. Dus ik ook mijn mijn plaat. Gelukkig had die vent nie veel maar da gileratje kon ie weg gooien. Ik moest van midden voor tot rechts achter helemaal vervangen + stuur.Nog steeds die runner trouwens.Ik had net afgesporken met iemand die mijn scoot wou kopen maar die wou hem toen nie meer . Later heeft ie hem toch nog gekocht!! Nu gelukkig een SR!

Comment

Ik ben ook een keer met de pizzabrommer op mijn bek gegaan, dacht dat ik wel ff 50 kon gaan rijden in het grind om het stoplicht te ontwijken
                    fuego @ Lancia Ypsilon 1.4 LX

Comment

Originally posted by fuego
                      Ik ben ook een keer met de pizzabrommer op mijn bek gegaan, dacht dat ik wel ff 50 kon gaan rijden in het grind om het stoplicht te ontwijken
                      kan je leuk mee wheelien met zo'npizzabrommer voordat ik het wist lag ik op mn pizzabox vertikaal de lucht in

Comment

Je had toch nooit een ongeluk gehad ?
                        En je reed zo verantwoord ?

Zelf nooit echt een ongeluk gehad, 1 keer omgevallen met 5km per uur (greppeltje wat helemaal overwoekerd was).
                        Alleen viel de knop vd toeter op me, dus dat was wel geinig .
                        Geen schade aan overgehouden, ook geen gedeukt ego (vond het wel geinig).
                        Honda NX250 en Suzuki TSX

Comment

hehe

Je hebt gelijk als je even ervoor komt zeggen "ooh ik rijd zo goed en verantwoord"moet je erna niet komen vertellen hoe je een pizzabrommer tegen de vlakte kreeg (btw er staan bijna geen posts omdat ik juist men naam heb veranderd en geen zin had om te editen :p)

Comment

Originally posted by 4x2
                            Je had toch nooit een ongeluk gehad ?
                            En je reed zo verantwoord ?
                            een keertje dollen met pizzabrommer joh, maakt toch niets uit maarja dat vonden hun niet zo leuk die pizzaria

Comment

Originally posted by PaNDeMoNi
                              Gelukkig heb ik nooit een ongeluk gehad op mijn mooie super scooter, maar dat ligt ook aan...
                              ...volgens mij heb je geen tijd om een ongeluk te veroorzaken want volgens mij zit je 24 uur per dag op dit forum te posten...
                              fuego @ Lancia Ypsilon 1.4 LX

Comment

dat kreeg hij vast ook niet

dat heet "zwetsen"
                                vr0em

Comment

Working...
                                X