Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ongeluk met 70cc scooter WA verzekerd?

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Jouw verzekeraar die betaalt wel uit aan de andere partij, maar jouw verzekeraar gaat het vervolgens op jou verhalen als jij met een opgevoerde brommer hebt gereden.. Thats it
    “The trust of the innocent is the liar's most useful tool.” - Stephen King

Comment

lees mijn verhaal.

als jij 100% kan aantonen dat jij 45 hebt gereden kunnen ze je geen flikker maken, maar kan jij dit niet dan zeggen ze dat jij een opgevoerde brommer hebt en nemen ze aan dat je te hard hebt gereden.

als je normaal 45 rijd en ongeluk krijgt en kan aantonen dat je niet te hard hebt gereden dan heb je niks misdaan.

Comment

Het complete verhaal Ik citeer:

Oorspronkelijk geplaatst door ricardo016 Bekijk bericht

Normale snelheid

als jij 100% kan aantonen dat jij 45 hebt gereden kunnen ze je geen flikker maken, maar kan jij dit niet dan zeggen ze dat jij een opgevoerde brommer hebt en nemen ze aan dat je te hard hebt gereden.

als je normaal 45 rijd en ongeluk krijgt en kan aantonen dat je niet te hard hebt gereden dan heb je niks misdaan.
        Reed je harder dan 45/of de toegestane snelheid?

Oorspronkelijk geplaatst door Lardosio Bekijk bericht
        Jouw verzekeraar die betaalt wel uit aan de andere partij, maar jouw verzekeraar gaat het vervolgens op jou verhalen als jij met een opgevoerde brommer hebt gereden.. Thats it
        “The trust of the innocent is the liar's most useful tool.” - Stephen King

Comment

Bedankt voor de reacties,
          Het komt er dus op neer dat als ik kan aantonen dat ik niet te hard heb gereden (bijvoorbeel oog-getuigen) dat er niks aan de hand is?
          Ook word het dus vaak niet gechecked bij kleinere aanrijdingen e.d waarbij niet grote schade te zien is aan de scooter waardoor er niet word aangenomen dat er te hard is gereden?
          Bedankt!
          Oorspronkelijk geplaatst door Aidix
          Loop maar eens met 10km/h tegen een lantaarnpaal met je knar.

Comment

Scooters uit andere landen worden hier verne*kd, doormiddel van een varioring en alle andere begrenzers.

Die eruit te hebben gehaald is std voor het land van herkomst.
            Mij is laten vertellen dat je hier nauwelijks problemen mee krijgt.
            een andere uitlaat zorgt voor problemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door firekiddo Bekijk bericht
              Scooters uit andere landen worden hier verne*kd, doormiddel van een varioring en alle andere begrenzers.

Die eruit te hebben gehaald is std voor het land van herkomst.
              Mij is laten vertellen dat je hier nauwelijks problemen mee krijgt.
              een andere uitlaat zorgt voor problemen
              Standaard voor land van herkomst? Klinkt een beetje raar... Kan iemand dit bevestigen?
              Toch bedankt voor je reactie!

Comment

In Italië en nog veel meer landen, weet niet precies welke, lopen scooters standaard 70-80 ongeveer, hier in Nederland moeten er begrenzers op waardoor ze 45 km/u gaan rijden, dit is ontzettend slecht, maarja het moet van de overheid

Comment

Ja, maar dat betekend niet dat je geen problemen krijgt als je de begrenzingen zoals prop en vario dr uit haalt je geen problemen hebt met verzekering toch?...

Comment

Wel, want volgens de verzekering loopt hij 45 km/u standaard, dit staat ook op je kentekenbewijs Wat hier geld voor de politie geld ook voor de verzekering

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JASL Bekijk bericht
                      Wel, want volgens de verzekering loopt hij 45 km/u standaard, dit staat ook op je kentekenbewijs Wat hier geld voor de politie geld ook voor de verzekering
                      Ja maar als je een dikke 70cc in je scooter hebt zitten en op je kenteken bewijs hebt staan 45 k/m dan werkt dat natuurlijk ook niet... En bij politie heb je ook problemen als je begrenzingen dr uit haalt...

Comment

scooters zijn goed gekeurd voor een snelheid van 45-50 km

vario ring eruit halen valt onder opvoeren dus illegaal snelheid is dan ook hoger dus niet goed gekeurd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ricardo016 Bekijk bericht
                          scooters zijn goed gekeurd voor een snelheid van 45-50 km

vario ring eruit halen valt onder opvoeren dus illegaal snelheid is dan ook hoger dus niet goed gekeurd.
                          dat was nou ook wat ik dacht, maar dan is bijna geen enkele scooter officieel verzekerd...?

Comment

ik reed met mijn aerox 90 toen maakte een auto een bocht zonder uit te kijken en reed mij over hoop. hele aerox naar de knoppen maar krijg het wel vergoed door de verzekering omdat het zijn fout was.

Comment

Van alle gevallen wat ik meegemaakt heb is het altijd verzekerd zelfs bij de aerox die 100+ liep.. Ligt wel aan hoe het gebeurd is natuurlijk..
                              Hoe hard gaat de scooter vraagt de agent.GEEN IDEE MENEER!

Comment

Oude koe!

/close

Comment

Working...
                                X