Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang duurt het om een boete te krijgen voor een onverzekerde scooter

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe lang duurt het om een boete te krijgen voor een onverzekerde scooter

Hoe lang duurt het om een boete te krijgen voor een onverzekerde scooter

Hey mensen ik ben nieuw op dit Forum, vergeef me als ik ik onder het vekeerde topic zit

Ik ga binnekort een tweedehands Zip kopen maar ik ben nog geen 16. Ik weet dat ik gewoon een uitreksel kan aanvragen en dat het voor de rest allemaal geregeld is. Maar dan moet ik hem ook nog gaan verzekeren, en stel dat als ik hem niet verzeker hoe lang duurt het dan totdat ik een boete zal krijgen omdat ik een onverzekerde scooter heb ?

Alvast bedankt.

Voor je 16e kun je geen scooter op je naam zetten. Als je 16 bent en je hebt een onverzekerde scooter, die niet geschorst is, krijg je na +- een maand een brief waarin staat dat je je scooter moet verzekeren. Nog n a twee maanden later krijg je de bekeuring.

Comment

je moet een rijbewijs hebben om hem op je naam te zette
      en kan je de caburator verwijderen zodat ie nog harder knalt?

Comment

nee dat is niet waar met een uittreksel van het bevolkingsregister kun je hem op je naam zetten, vervolgens moet je hem schorsen tot je je rijbewijs hebt en dan verzeker je hem gewoon weer.

Comment

Sorry voor de kick maar niemand heeft hier antwoord op de vraag van de ts gegeven. Hoe lang voordat je een boete krijgt voor onverzekerde scoot na tenaamstelling.
          Heb een frame overgekocht maar heb kenteken + papieren in de garage van mijn zus(2uur rijden) laten liggen. En zus is op vakantie(aangezien er sowiezo mensen gaan zijn die denken dat ik te dom ben om mijn zus te bellen).

Comment

Je hoeft er ook geen antwoord op te geven pannenkoek.

Topic stamt uit 2010.. Denk je echt dat de TS nog op antwoord zit te wachten? Hij zal wel wat beters te doen hebben momenteel.

Hoop dat een moderator er even een slotje erop wilt doen om herhaling te voorkomen.
            Oorspronkelijk geplaatst door stoyanov
            Ik werk alleen aan kouwe motoren en hete vrouwen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zipperd60 Bekijk bericht
              Je hoeft er ook geen antwoord op te geven pannenkoek.

Topic stamt uit 2010.. Denk je echt dat de TS nog op antwoord zit te wachten? Hij zal wel wat beters te doen hebben momenteel.

Hoop dat een moderator er even een slotje erop wilt doen om herhaling te voorkomen.
              Nogmaals, ik zoek het antwoord zelf!
              Daarom de kick.
              Goed lezen, pannenkoek.

Comment

Dan maak je toch een eigen topic als je een vraag over hebt pannenkoek..
                Overigens is het niet toegestaan om oude topics omhoog te kicken..
                Dus blijkbaar heb je de forum regels nooit gelezen, anders had je dit geweten..
                Oorspronkelijk geplaatst door stoyanov
                Ik werk alleen aan kouwe motoren en hete vrouwen....

Comment

Nou nou nou weer even lief doen he.

Het is ongewenst om oude topics te kicken.

Blafboy: Je kunt het best even een eigen topic openen. Informatie van toen is nu niet relevant en andersom.

Comment

Dit zijn geen zogenaamde "mulder" overtredingen. De officier van justitie zal hier dus naar kijken en je binnen een redelijke termijn een transactievoorstel doen, uitnodiging om gehoord te worden of een dagvaarding toesturen. Dit mag je verwachten tussen de 3 en 24 maanden.

Van mij mag je andere users pannenkoeken vinden, posten doe je dit niet. Volgende keer is een warning.

/close

Comment

Working...
                    X