$final_rendered = '';

Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schade door kat

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Schade door kat

Hallo mensen,

Ik reed in een dicht gebied op een brom-fietspad en zag ineens een oranje vlek van een kat voor me. Ik heb helaas de kat doodgereden en ben vervolgens gevallen doordat ik over die kat reed. Ik heb een WA + beperkt casco. Ik heb schade aan mijn achterkap, voorkap, hitteschild, treeplank en handvat. Ik vroeg me af of dit verzekerd wordt of niet?

Alvast bedankt,

Robin Buren

Zonder jouw polis door te nemen kunnen wij jou dit niet vertellen. Het beste kun je deze zelf even doornemen of je verzekering bellen.

Een eenzijdig ongeval is meestal niet verzekerd, dit wil zeggen als jij zonder tussenkomst van andere weggebruikers ten val komt en schade oploopt. Een uitzondering wordt vaak gemaakt voor dieren. Je hebt dus een goede kans dat de schade verzekerd is.

Succes ermee!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BarryV Bekijk bericht
      Zonder jouw polis door te nemen kunnen wij jou dit niet vertellen. Het beste kun je deze zelf even doornemen of je verzekering bellen.

Een eenzijdig ongeval is meestal niet verzekerd, dit wil zeggen als jij zonder tussenkomst van andere weggebruikers ten val komt en schade oploopt. Een uitzondering wordt vaak gemaakt voor dieren. Je hebt dus een goede kans dat de schade verzekerd is.

Succes ermee!
      Wordt niet verzekerd, kan alleen via eigenaars aansprakelijkheidsverzekering

Comment

was de kat niet gechipt, zodat je de eigenaar kan achterhalen.. dan kan je proberen verhaal te halen anders heb je pech.

Comment

Inderdaad wat EvZ zegt. Het is lullig voor die mensen dat hun kat is doodgereden, maar zij zijn wel aansprakelijk.
          Officieel is het zelfs zo dat een kat net zo min vrij rond mag lopen als een hond. Dus zouden ze daar zelfs nog een boete voor moeten krijgen.

Comment

De kat was gechipt en de dierenambulance zou me nog bellen met informatie, hebben ze nog niet gedaan. Ik zit er ook aan te denken om de eigenaar aansprakelijk te stellen, wel heel lullig inderdaad. Maar heb voor ruim 400 Euro schade. Dusja.

Comment

Bel maar even naar de dierenambulance dan.
              Die zijn niet zo rap met terugbellen.

Comment

Uiteindelijk schade afgehandeld door middel van verzekering van eigenaren van kat!

Comment

Mooi dat het opgelost is!

Comment

Fijn dat je het resultaat met ons deelt!

/close

Comment

Working...
                    X