Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scooter Verzerking

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Scooter Verzerking

Hallo Allemaal,

Morgen moet ik mijn scooter praktijk afsluiten. Best nerveus qua hoe en wat. Iemand hier nog tips voor?

Echter heb ik mijn scooter al besteld en deze is gearriveerd. Nu moet ik hem nog verzekeren. Het verbaasde mij dat de prijzen erg uit een liepen. Sommigen 130 euro. Sommigen 60. (Casco + Wa) Die prijzen schrok ik van. Het is nogal duurder dan ik verwachte.

Ik weet zelf ook niet of ik alleen WA moet nemen, of ook met all risk. De scooter is voor school/stage/uitgaan.
    Op school staat deze scooter beveiligd.. Bewaking etc.
    Bij stage ook.
    Qua uitgaan weet ik zo niet. Nooit echt op gelet. Ik weet niet of iemand hier wat van af weet?

Verder ben ik niet zo handig. Maar om daarvoor 50 euro meer te betalen..Tja. Dat is dan ook weer zo iets.

Ik ben zelf 17 jaar. En ik woon In Twente.

Ik weet niet wat ik het beste kan doen, ben benieuwd of jullie hier wat over kunnen vertellen.

Oh ja, de scooter informatie:

-Kymco Aility. 45 KM Zwart. Met een ART 4 Slot.
    -Ik woon in Twente.

Alvast bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door Arduino Bekijk bericht
    Hallo Allemaal,

Morgen moet ik mijn scooter praktijk afsluiten. Best nerveus qua hoe en wat. Iemand hier nog tips voor?

Echter heb ik mijn scooter al besteld en deze is gearriveerd. Nu moet ik hem nog verzekeren. Het verbaasde mij dat de prijzen erg uit een liepen. Sommigen 130 euro. Sommigen 60. (Casco + Wa) Die prijzen schrok ik van. Het is nogal duurder dan ik verwachte.

Ik weet zelf ook niet of ik alleen WA moet nemen, of ook met all risk. De scooter is voor school/stage/uitgaan.
    Op school staat deze scooter beveiligd.. Bewaking etc.
    Bij stage ook.
    Qua uitgaan weet ik zo niet. Nooit echt op gelet. Ik weet niet of iemand hier wat van af weet?

Verder ben ik niet zo handig. Maar om daarvoor 50 euro meer te betalen..Tja. Dat is dan ook weer zo iets.

Ik ben zelf 17 jaar. En ik woon In Twente.

Ik weet niet wat ik het beste kan doen, ben benieuwd of jullie hier wat over kunnen vertellen.

Oh ja, de scooter informatie:

-Kymco Aility. 45 KM Zwart. Met een ART 4 Slot.
    -Ik woon in Twente.

Alvast bedankt!
    Ik zou er gewoon een WA verzekering opdoen en dan altijd aan het slot. Is ie weg jammer dan denk ik altijd. Je neemt het risico of je neemt het niet. Het kost je geld of het kost je weinig. Het is maar hoe rijk je bent zeg ik altijd maar.
    Piaggo Zip 4 takt

Comment

Working...
    X