$final_rendered = '';

Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scooter gestolen incl. kentekencard

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Scooter gestolen incl. kentekencard

Goedendag,

Ik hoop dat ik mijn vraag in de juiste rubriek plaatst.
    Mijn Vespa is gestolen. Zo ook mijn kentekencard die in de buddy zat. Nu doet de verzekering moeilijk. Zij willen 30 % in mindering brengen omdat wij de kentekencard niet kunnen overleggen. De code (om over te schrijven) is wel in mijn bezit. Deze zat niet bij de kentekencard/scooter. Zij geven als argument dat zij nu de scooter, mochten zij hem terugvinden, niet op naam kunnen zetten. (ze gaan hem ook niet vinden want zelf hebben wij hem in onderdelen op marktplaats gevonden) Politie neemt nog geeneens de moeite om zelfs maar te gaan kijken
    Maar goed.... nu mijn vraag....
    Kan iemand mij vertellen of ik een vervangend kentekencard kan aanvragen? Scooter staat gestolen geregistreerd bij RDW. (morgen ga ik rdw bellen maar misschien iemand hier ervaring ermee?

Alvast bedankt

Gewoon even een bezoekje plegen bij die gasten om die onderdelen op te halen en je geld terug te regelen denk? Niet eerder weggaan tot je je geld+spullen hebt.

Of je wacht tot het te laat is +-6 maande tot politie er wat aan gaat doen, je wordt genaait door je verzekering en ziet er nooit meer wat van terug
    Puch zip type 3 / 2000
    Sp98/fastrider kappen gezocht

Comment

Probeer het eens uit. Een nieuw kentekenbewijs aanvragen kan prima online, je merkt vanzelf of het kan ja of nee.
      Streetrox - 7T

Comment

Working...
      X