Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 keer schade in 1 keer claimen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2 keer schade in 1 keer claimen

Beste,

Ik ben van de winter 2 keer met mijn scooter onderuitgeschoven, moet best wel een flink stuk over glad wegdek rijden en is helaas 2 keer mis gegaan.

Mijn scooter is all risk verzekerd, en hij is 19 maanden oud. Ik heb deze schade nog niet opgegeven maar volgens de scooterzaak waar de scooter in onderhoud is kon ik de schade nog opgeven.

Ik ben op links en rechts gevallen, dus de kappen moeten allemaal vervangen worden. Heb hiervoor een factuur gekregen van boven de 1100 euro. Als ik op internet kijk zie ik dat mijn scooter finincieel total los word verklaart, maar ik lees ook verhalen dat dat niet zo is omdat het om 2 aparte schades gaat.

Het betreft een kymco super 8 uit 2013, nieuwwaarde 1800 euro. Ik ben 3 jaar aanschafwaarde verzekerd

Heeft iemand hier enige ervaring mee?

Mvg!
    Last edited by paradizzee; 10-06-2015, 12:46. Reden: Te vroeg op enter gedrukt :')

Dit is volledig afhankelijk van jouw verzekering. Het is belangrijk dat je onderscheid maakt tussen welke schade resultaat is van welke val. Overigens zie ik het probleem niet bij een total loss verklaring indien je tegen aanschaf waarde verzekerd bent.

Kortom, dit is een vraag waar alleen jouw verzekering antwoord op kan geven.

Comment

je kan als hij total los verlaart word ook met behoud van het wrak doen, dan krijg je je scooter + een bedrag ( kan je hem e.v.t zelf fixxen of met de schade leven)

maar ik lees dat je factuur 1100 voor wat kappen is, ken iemand die een 2e hands nette super 8heeft gekocht voor 350 dus mischien de moeite om zoiets te doen en een donor scooter te kopen. ( evt wat rest materiaal verkopen voor wat winst.)
      Last edited by SRviper17; 20-06-2015, 00:42.
      Voor service zie dienst advertentie, S6 rox en CRX B16 A2 V-TEC

Comment

Working...
      X