Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autotechniek topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mochten er nog liefhebbers zijn, mijn RX-7 staat te koop. Ik zal hem ook even in het te koop overig gedeelte zetten...zat een beetje te twijfelen waar ik hem moest zetten:

Hallo mensen.

Helaas ben ik genoodzaakt mijn mooie Mazda te verkopen :cry:
    Ik heb mijn eerste huis gekocht waarbij we alles van boven tot beneden aan het verbouwen zijn dus daarbij is wat geld altijd welkom.
    Ik heb naast de Mazda een Suzuki alto voor het dagelijks verkeer dus de Mazda staat altijd binnen.. Er word alleen mee gereden met mooi weer.
    Tevens we hebben besloten dat mijn vriendin de alto gaat gebruiken en dat de Mazda ruimte moet maken
    voor een tweede dagelijkse auto. 3 auto's word echt te gek voor mij.

Ik ben altijd zuinig geweest op de Mazda. Dit jaar nog een onderhoudsbeurt gegeven. Regelmatig gepoetst en in de wax gezet en ook wel wat dingen aan de Mazda veranderd:
    - Schroefset in hoogte en hardheid verstelbaar. Niet zo'n goedkope waarbij je hem afstelt op de veer, maar hierbij stel je de veerspanning in en doe je de rest met de veerpoot. Je blijft comfort houden op elke hoogte.
    - Complete Polk Audio geluidsinstallatie (composet, versterker, subwoofer) en een dubbeldin JVC radio met navigatie
    - Zeer speciale en unieke 17" Desmond Wisesports velgen met nieuwe banden. Vraagprijzen voor deze velgen verschillen tussen de 1000 en 2000 dollar.
    - Racingbeat einddempers

Bij de Mazda krijg je uiteraard:
    - De standaard BBS velgen met z.g.a.n. banden
    - De standaard veren en schokdempers
    - De standaard uitlaatdempers

Er staan op het moment 2 cabrio's in NL te koop, waarbij de vraagprijs bij de ene 5000 is en bij de andere 10.000
    Ik zou hier graag ergens tussenin zitten. Uiteraard is het mogelijk om de auto zonder de 17" velgen te kopen of zonder audio.

Marktplaats advertentie:

http://link.marktplaats.nl/m967316095

Ik hoor graag of er interesse is in deze mooie RX-7.

Groeten Rick van der Plas

Comment

• wuuuuut
      Oorspronkelijk geplaatst door Drinkyoghurt
      Zodat ik een reden heb om condooms te kopen

Comment

• Al papa?

Zozo er is weer snelheid in het forum

Iemand een idee voor mijn volgende auto.
        20K in 't jaar, jaarlijkse kosten niet duurder dan huidige auto ( 1450 kg/ 1:9 op benzine)

Sowieso een auto met nieuwe stijl kenteken. Ruimte is wenselijk station is leuk, ruime sedan ook.
        Zelf dacht ik aan een VAG 1.2 bluemotiontje. Ibiza van 2011-2012 oid.

Heb echter liever iets met meer rijplezier.

Budget Ä7500,=
        Parttime huisman Nog 8 Sprintuitlaten te koop!

Comment

• Ik rijd tegenwoordig in een Seat Ibiza ST 1.2 TDI Ecomotive.
          Prima auto en met 17" velgen en getinte ramen kan ik er prima mee voor de dag komen.
          Verbruik gemiddeld rond de 1:21 en heeft leuke kofferbak ruimte, echter lever je wel in op de achterbank.
          Hobbysleutelaar

Comment

• 05TSX1 is't geworden
            Parttime huisman Nog 8 Sprintuitlaten te koop!

Comment

Working...
            X