Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

************** Oplichters

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ************** Oplichters

************* zijn grote oplichters.
    Nadat ze een prijs afspreken wat het gaat kosten, ze ineens een veel hogere prijs rekenen nadat ze alles gedaan hebben.
    Ik had zwarte velgen bij hun gekocht voor onder me vespa.
    Kwam het erop neer dat die ze eerst voor niks overzetten.
    Zegt die de dag erop toen ik ze erop ging laten zetten dat die er wat voor rekende.
    Dus ik vroeg wat dan?
    20,-EURO was zijn antwoord.
    Vond ik redelijk want hij staat daar ook niet voor niks.
    Zitten me velgen erop.
    Krijg ik een rekening van 70,-EURO voor het erop zetten.
    Heb het betaald maar kom er dan ook nooit meer!!
    Last edited by Marcel; 09-12-2013, 13:56.

Tja er moeten ook nog banden over gezet worden is het niet?

Wat heb je allemaal laten doen bij die zaak? Toch niet alleen de velgen gekocht?

Comment

Zelf neem ik mensen die voor het eerst op het forum komen; alleen om een bedrijf of personen zwart te maken; niet serieus.

Erger nog je hebt niet overlegd met de medewerker en gewoon betaald; en dus geaccepteerd.
      Parttime huisman Nog 8 Sprintuitlaten te koop!

Comment

Deze klant van te voren niet kunnen aangeven hoeveel het zou gaan kosten omdat het een klusje velgen banden omzetten en terug monteren betrof. Vooraf verteld dat t minimaal 20.- zou gaan kosten voor de banden om te zetten, helaas bij de klant verkeerd overgekomen. Hierbij het geval dat uitlaat en achtervelg helemaal vast gerot zaten. Totaal 2.5 uur mee bezig geweest en hiervoor 70.- servicekosten gerekend. Helaas geen begrip van de klant hiervoor. Alsnog succes met de nieuwe velgen toegewenst
        WestParts.NU

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reveller Bekijk bericht
          Deze klant van te voren niet kunnen aangeven hoeveel het zou gaan kosten omdat het een klusje velgen banden omzetten en terug monteren betrof. Vooraf verteld dat t minimaal 20.- zou gaan kosten voor de banden om te zetten, helaas bij de klant verkeerd overgekomen. Hierbij het geval dat uitlaat en achtervelg helemaal vast gerot zaten. Totaal 2.5 uur mee bezig geweest en hiervoor 70.- servicekosten gerekend. Helaas geen begrip van de klant hiervoor. Alsnog succes met de nieuwe velgen toegewenst

Scooterbranche is erg lastig, had jij vooraf gezegd het kan zomaar 70 euro gaan kosten (als veiligheidsmarge) dan had hij er van af gezien en bij zn vriendjes je alsnog oplichter genoemd 'want veel te duur'(doe het zelf dan denk ik dan altijd)
          Loopt ook vaak tegen het probleem aan, iemand vroeg wat tank vervangen zou kosten, ik geef aan' ga uit van 100 eur dan kan het alleen maar meevallen'
          Andere dealer gaf aan 50 euro, ben in uurtje klaar. Volgende dag had ik hem aan telefoon, was 150 euro geworden bij de dealer aangezien er wat dingen erg vast zaten. Krijg ik dus alsnog het hele verhaal over wat een oplichting etc. terwijl je van te voren weet dat het meestal zo gaat -.-'

Comment

Tevens is de titel van dit topic pure laster (en strafbaar)

zoek de term oplichting eens op in het woordenboek.

Ik ben trouwens niet bij de situatie geweest, maar stel je word echt belazerd. Dan betaal je, ga je weg en vervolgens huil verhaal op internet?

Comment

Oh nee, wat jammer nou. Ik vind het echt vreselijk voor je. Die oplichtters zijn echt gemeen.

Comment

Working...
              X