Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Recente maximum snelheden

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Recente maximum snelheden

Ik vraag me af hoe hard je scooter eigenlijk mag lopen

Tot hoe hard kom je zonder enige problemen over de rollenbank?
    En wanneer krijg je een boete of wordt je scooter ingenomen?

Johnny

google is echt heel handig voor dit soort dingen. en er zijn al meerdere post geweest die precies de zelfde vraag en antwoord hadden.
    http://www.scooternews.nl/scooter-bo...nbank-o-meter/

Comment

Je moet er gewoon voor zorgen dat je in de 50 - 60 km range zit.. Dan is er weinig te klagen lijkt mij.. Echte 70km/u of harder rijd ik toch nooit..

Ten eerste de meeste wegen kan je toch niet op topsnelheid komen (vanwege gas en weer moeten remmen) (het is ook een beetje fatsoen vanuit je eigen)

Daarnaast hoe harder je scooter loopt hoe meer benzine hij moet verbranden, wat ik persoonlijk liever in het aantal afgelegde kilometers steek.
      Oorspronkelijk geplaatst door stoyanov
      Ik werk alleen aan kouwe motoren en hete vrouwen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zipperd60 Bekijk bericht
        Je moet er gewoon voor zorgen dat je in de 50 - 60 km range zit.. Dan is er weinig te klagen lijkt mij.. Echte 70km/u of harder rijd ik toch nooit..

Ten eerste de meeste wegen kan je toch niet op topsnelheid komen (vanwege gas en weer moeten remmen) (het is ook een beetje fatsoen vanuit je eigen)

Daarnaast hoe harder je scooter loopt hoe meer benzine hij moet verbranden, wat ik persoonlijk liever in het aantal afgelegde kilometers steek.
        er gaat meestal nog wettelijke correctie af maar je hebt er naaierige agenten bij die je al een wok melding geven voor maar 5kmh te hard of 6.

Ligt er aan welke agent je voor je hebt.
        Yamaha Earox?

Aerox bedoel je

Comment

Ja ik zou niet veel harder gaan dan 50-60 km het is niet goed voor je motor en je brengt jezelf en andere ook in gevaar. Rij voorzichtig!!

Comment

Working...
          X