$final_rendered = '';

Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bluetooth headset voor in de helm

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bluetooth headset voor in de helm

Hallo scooteraars,

Ik heb nu elke dag/rit de oortjes van mijn telefoon in voor muziek/bellen, omdat ik dik 30 km rijd en de polders ook niet zo interessant zijn dat ik daar elke keer naar hoef te kijken. Nu wil ik een nieuwe helm kopen en daar zit een voorbereiding in voor een veel te dure headset via bluetooth. Hebben jullie zoiets? De motorzaak (ik koop nooit een brommerhelm, altijd een motorhelm wegens stil, lekker warm en veilig) wees mij naar dx.com, waar je voor een paar tientjes kunt slagen.

Nu zag ik daar deze set, maar vraag me af of jullie die kennen, of een andere set hebben en wat de ervaringen zijn. Mijn oortjes beginnen me wat te irriteren en met op en afzetten doet het soms gewoon zeer.

Ik heb uiteindelijk deze set besteld en het werkt echt perfect! Geen oortjes meer in mijn oren, maar gewoon muziek in de helm. Bellen gaat perfect en het bedieningsapparaatje klemt gewoon om de onderkant van je helm (in mijn geval Schuberth C3) heen. Je voelt dat de kussen niet helemaal aansluit, maar dat is het ook. Neemt automatisch op, dus je hoeft niet op een knopje te drukken als je dat niet wilt.

Comment

Working...
    X