Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zou ik jullie wat vragen mogen stellen?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zou ik jullie wat vragen mogen stellen?

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een klein onderzoek naar woon-werk/school verkeer met de brommer en scooter. Wat ik heel graag wil weten is hoe mensen hun dagelijkse reizen ervaren, wat ze leuk vinden en wat minder, waarom ze zo reizen, etc. Zou het ok zijn als ik hier een paar korte vragen hier stel?

Met vriendelijke groet,

Niels

Oorspronkelijk geplaatst door Nielsscootert Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een klein onderzoek naar woon-werk/school verkeer met de brommer en scooter. Wat ik heel graag wil weten is hoe mensen hun dagelijkse reizen ervaren, wat ze leuk vinden en wat minder, waarom ze zo reizen, etc. Zou het ok zijn als ik hier een paar korte vragen hier stel?

Met vriendelijke groet,

Niels

Dagelijkse reizen: Goed, mits het niet regent/sneeuwt etc. Savonds alleen wel erg vervelend dat de wat 'nieuwere' fietsen hele felle verlichting hebben, wat op donkere wegen nogal kan irriteren.

Leuk: Op veel grote wegen mogen rijden [geel kenteken], touren en makkelijk/goedkoop vervoer.

Minder: Op veel smalle [brom]fiets paden moeten rijden, in de regen rijden

Waarom: Goedkoop voor woon/werk/school reizen en het is gewoon leuk

Hoop dat ik je zo wat verder heb kunnen helpen met je onderzoek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nielsscootert Bekijk bericht
      Hallo allemaal,

Met vriendelijke groet,

Niels
      Ik reis dagelijks met de scooter, van een kleine stad naar een provinciehoofdstad, het is goedkoop, met verwarmde handschoenen en een goede motorhelm is dat zomer en winter te doen, zolang het maar niet glad is. Voor kou en bescherming draag ik motorbroek, motor jas, daarmee kan ik ook tot een uur in de regen rijden voor het door gaat lekken en dan ben ik meestal al thuis.

Comment

Working...
      X