Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is er met deze site gebeurd?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is er met deze site gebeurd?

Vroeger was deze site heel actief en nu is het zowat dood te noemen. What happend?

Oorspronkelijk geplaatst door WallZip Bekijk bericht
    Vroeger was deze site heel actief en nu is het zowat dood te noemen. What happend?
    16-jarigen kopen tegenwoordig een iPhone in plaats van een scooter.
    Makkelijker kunnen we 't niet maken, wel leuker!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heinz Bekijk bericht
      De meeste hebben gewoon beide hoor..!
      Werkelijke reden is dat er hier geen ene moer meer uitgevoerd wordt.
      Zowel beheerders als moderators voeren niks meer uit terwijl ze deze rechten wel hebben!

Klachten hierover staan her & der gewoon te lezen..., ook de eigenaar heeft er duidelijk de brei aangegeven aangezien er weer allerlei ad's opdoemen met linkjes welke niks van doen hebben v.w.b. het scooter/brommer trouble shooter segment.

Heel veel vragen staan dan ook in verkeerde secties geplaatst en blijven reeds onbeantwoord.... et-cetera.

Behalve dan het gekwetter van papegaaien en af en toe een kreet van een mod die een opleving krijgt gebeurt er dus helemaal niks.
      Doet u mij maar een doosje bougievonkjes

Comment

It sucks.
        Last edited by extreme source; 22-04-2016, 19:46.
        Mina hori en peugeot Verti en 162FMJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heinz Bekijk bericht

Mobieltjes zijn tegenwoordig onmisbaar. Het misschien verstandig dat de site dan ook
          gewoon optimaal functioneert op mobielen.

Ten tweede is de overstap naar een nieuwe versie volgens mij ook mislukt en heeft veel
          actieve gebruikers weggejaagd.

Er moet gewoon een oplossing worden bedacht want dit kan niet zo doorgaan. Geef anders
          nieuwe mensen de kans om weer leven in de site te blazen.

Comment

Ik kan er geen concrete uitspraken over doen, maar aan de voormalige inzet en initiatieven van de volledig vrijwillige crew heeft het niet gelegen..

M.i. zijn er bijzonder slechte keuzes gemaakt op cruciale momenten.
            Parttime huisman Nog 8 Sprintuitlaten te koop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheoW Bekijk bericht
              Ik kan er geen concrete uitspraken over doen, maar aan de voormalige inzet en initiatieven van de volledig vrijwillige crew heeft het niet gelegen..

Is er geen mogelijkheid dat de vrijwillige crew de initiatief neemt om een geheel nieuwe forum op te richten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheoW Bekijk bericht

Dit is zonder meer het geval, was ook niet de bedoeling om iedereen tegen de schenen te schoppen hoor!
                Was meer een noodkreet... Kan toch niet zo zijn dat een instituut als SF welke sinds 2003 online is zo maar van het toneel verdwijnt!
                En nog wel heel stilletjes ook....
                Doet u mij maar een doosje bougievonkjes

Comment

Meerdere oorzaken

1) Alle forums op het internet hebben teruglopende bezoekersaantallen en niemand weet waar het echt aan ligt.
                  2) Er zijn ook niet meer zoveel scooters, het is allemaal e-bike geworden.

Comment

SF :\'(
                    Ik neuk jullie allemaal de moeder

Comment

Het is jammer dat het gaat zo als nu , Maarrrrrrrrrrrrr...... je mag niet vergeten dat een Forum levend blijft door active leden , als leden niet meer posten is er weinig actie, dat gebeurt nu dus , dat vind ik erg jammer.

Wat ik ook niet snap is dat de layout van dit Forum is veranderd , vorige Layout vond ik mooier en kwam professioneler over als nu.

Dussssssss..... als iedereen weer eens wat actiever word , is er weer genoeg te beleven hier op dit Forum.
                      Vragen op het Forum plaatsen a.u.b , en niet via Pm

Comment

aan Marcel vragen of het forum kan overgelaten worden. Als hij nog eigenaar is...
                        Donaties vragen voor vbulletin of andere software.
                        Nagaan welke mods er nog willen meewerken en een paar nieuwe erbij halen.
                        Liefst meer als ervoor. Dan is de werkdruk wat minder.

Wie gaat ervoor?
                        Last edited by Apox; 30-08-2016, 18:07.
                        De zoektocht naar meer informatie...

Comment

weinig animo....
                          Ik neuk jullie allemaal de moeder

Comment

Ja ik vind het echt heel erg jammer dat deze website bijna dood is niemand die praat hier nog!! (

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Het ondeugende jongetje Bekijk bericht
                              weinig animo....
                              Ik ben voor
                              Oorspronkelijk geplaatst door N3burz
                              Lambal, Dico heeft tenminste betere exen dan jou vriendin nu

Comment

Working...
                              X