Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

\"The fast and the furious\" en voetbal.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• \"The fast and the furious\" en voetbal.

Hey beste medeleden,

Mijn vraag bestaat eigenlijk uit 2 delen.
    Ik vroeg me af of hier in Nederland ook zulke "underground" racen plaatsvinden?
    Je hebt wel allemaal de "Fast en de furious" films gezien, waarin het hoofdpersonage zijn wagen inzet om mee te mogen racen.
    Ik vroeg me af of er zich ook zo iets in Nederland afspeelt, het moet zelfs niet met auto\'s zijn. Scooters zouden nog veel beter zijn, dan kan ik zelf ook deelnemen.
    Als ik dan zelf niet kan deelnemen zou ik graag ergens een straatrace zien, waar ik ook iets kan inzetten.
    Dit concept dat zich in de film afspeelt lijkt me heel leuk, als zoiets zich afspeelt in de echte wereld dan zou ik daar graag van deel uitmaken. Het hele gebeuren spreekt mij aan!

Uit het onderwerp heb je het waarschijnlijk al geraden.
    Naast mijn liefde voor mijn scooter heb ik nog een paar andere hobby\'s maar degene waarover ik voornamelijk wat vragen wou is voetbal.
    Mijn vrienden en ik kijken geregeld eens naar een voetbalmatch op Tv, zo is het begonnen bij mij een paar weken geleden.
    We zijn met een kleine vriendschappelijke weddenschap begonnen.
    We zetten elke week een grote pot aan de kant bij het voetbalspel en degene die de meeste wedstrijden juist voorspeld heeft krijgt de pot aan het einde van de week.
    Nou ik weet wat hier meteen gedacht wordt geen zorgen ik ben niet op de brink van een verslaving, en ik steek ook niet in hoge schulden...
    Nee, we spelen elke week met een inzet van 20euro.
    Alhoewel ik dit ontzettend leuk vind, zou ik graag ook eens winnen.
    Om de wedstrijden te voorspellen heb ik al wat voordien opgezocht op het internet, maar ik heb zo nog niet de juiste websites daarvoor gevonden.
    Kan mij iemand hierbij helpen een kleine voorsprong op mijn vrienden te hebben bij de spelen de volgende weken?

Alle informatie helpt, en als je enkel op 1 van de 2 vragen kan antwoorden is dat zeker O.K.

Dank u

Hey m.schoenmaker,

Helaas weet ik niets over "underground" racen in Nederland. Waarschijnlijk moet je voor zoiets echt in een bepaald vriendenkring zitten die dat ook wel doen. Of tenminste mensen kennen die dat doen.

Wat jouw tweede vraag betreft kan ik je zeggen dat ik ook vaak met vrienden samen naar voetbalwedstrijden op tv kijk. We doen ook voorspellingen op de resultaten om het een beetje interessanter te maken. Natuurlijk ook alleen maar met kleine geldbedragen. Ik heb een paar maanden geleden ook naar websites online gekeken om een steun te vinden en ik heb onderstaande gevonden. Ik heb er heel veel informatie over voetbal en voorspellingen gevonden. Misschien helpt het jouw ook.

Veel succes!

Comment

Working...
    X