Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat voor WERK doe je???

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek bij domino maar is stratenkennis daar erg belnagrijk bij aangezien ik niet veel straatnamen weet..

Comment

• ben net gestopt bij dominos, werkte er een jaartje. ik reed in een stad waar ik zelf niet woonde, in het begin is het heel veel zoeken en zal je foutjes maken maar uiteindelijk (in mijn geval) wist je elke straat.

het verdient echt heel slecht btw.. van de fooi moet je het hebben anders moet je maar beter met dit weer ergens binnen werken!

Comment

• maar kun je straten op een belaalde manier opzoeken dmv een kaart of vraag je random mensen op straat zelf of hoe deed je dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ramno1998 Bekijk bericht
          maar kun je straten op een belaalde manier opzoeken dmv een kaart of vraag je random mensen op straat zelf of hoe deed je dat?
          Er hangt bij Domino's zelf een groot navigatie systeem. En onderweg kan je toch op je telefoon kijken, (wel even stoppen natuurlijk)
          En niet te vergeten: 2 liter reserve brandstof

Comment

• een groot navigatie systeem wat moet je daar bij voorstellen, iets wat je de route laat zien sat je vervolgens zelf moet onthouden?

Comment

• Straatnamen zijn niet belangrijk, wat wel belangrijk is is dat je stad goed kent.
              Je kan van tevoren gewoon op google maps kijken of op een kaart waar de straat zich bevind waar je moet wezen.
              Als je de stad dan kent dan weet je zelf wel hoe je er moet komen.
              Hobbysleutelaar

Comment

• Je kan beter in de auto zitten bij sparerib express zoals ik
                Hobbysleutelaar

Comment

• Ik ben bijna klaar met mijn studie international business en werk daarnaast in de bediening

Comment

• Professionele forum spammer.
                    Uurloon verschillend
                    veterstrik diploma

Comment

Working...
                    X