Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onder het rijden uitgevallen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• onder het rijden uitgevallen

hallo in heb sinds 4 week een speedficht 2

ik heb er al problemen mee gehad en laten maken

nieuw floter bakje, bobine, rolletjes

na mijn bezoek aan de bouwmarkt. na dat ik mijn scooter had gestart begon hij te stotteren als een gek. dat was na een paar meter over. na ongeveer 1km begon hij weer en kwam qua snelheid niet boven de 20km en na een paar meter dacht mijn scooter doe het zelf en ga maar lopen .
    onder weg nog geprobeerd niks.
    bij thuis komst eerst maar naar binnen gegaan om op te warmen van me wandeling van 5km na ongeveer 20 min dacht ik laat ik het nog eens proberen, en je raad het al hop starten en lopen.

maar heel fijn loopt hij nog niet. dus kappen er af kijken waar het aan zou kunnen liggen. nu maak mijn bougie kabel kortsluiting schoon gemaakt en nog doet hij het. als ik hem beet pak voel ik stroom stootjes.

help waar kan dit aan liggen en waar kan het aan liggen dat hij stottert.

gr

als je hem vastpakt voel je schokjes? nieuwe kabel? doe meteen nieuwe bougiedop en bougie, en misschien dat deze vraag beter past in het scootergedeelte?

Comment

ja als ik hem beet pak voel ik schokjes. maar dat kan toch niet het probleem zijn van het schokkerige rijden.

Comment

als ik me bougiekabel vastpakt voel ik niks. Dus het is ten 1e niet normaal. En het kan zijn dat je bougiekabel teveel weerstand heeft, waardoor de vonk niet lekker overkomt. En als de kabel niet lekker is, zal je bougiedop misschien ook wel kuren hebben, ik zou dit zelf in jouw geval meteen vervangen, aangezien het toch de wereld niet kost, en dan is dat tenminste uitgesloten.

Comment

dit is afdeling schakels gvd

Comment

Working...
          X