Het grote "meld je schade" topic - Pagina 59 - Het Scooter Forum

Ga terug   Het Scooter Forum > Juridisch > Verzekeringen en Schadeafhandeling

Antwoord

Discussietools
Oud 05-01-2010, 13:16   #871
herman78
the godfather

herman78's schermafbeelding

Perso Scoot: 78748
Binnen week 2 x schade
1e keer door gladheid de treeplank aan gort
2e x door een eend me spiegel aan stront

KYMCO DINK 50 alias GROENE RUPS!
herman78 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-01-2010, 09:53   #872
extreme source
Registered User

extreme source's schermafbeelding

Perso Scoot: test
mijn laatste schade was deze zomer toen ik op een dijk een fietser inhaalde van links zoals de verkeers regels gelden.
deze boerelul sloeg dus uit het niets en zonder richting aangeven linksaf het dijkje ernaast omlaag en reed bij mij de rechterkant in wat resulteerde in een kleine vliegles.

hij hoorde ook niets wegens zon leuk hippe mp3 speler........(moet verboden worden in t verkeer,diegene horen niets aankomen maar rijden zonder bordje''doof''op hun vervoersmiddel)

schade;
450 euro en op mn enkel een litteken dat nooit meer weg gaat,na 6 maanden wachten had de fietser verklaard dat ik hem van achter aan reed wat 1 grote leugen is.
ik neem aan als iemand geen richting aan geeft dat ik hem in kan halen maar als diegene te lui er voor is en niets hoort door zn mp3 spelertje,tja....

ik heb t nu maar te bewijzen,conclusie geld kwijt.

Citaat:
Mina Hori Nothing Else
extreme source is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2010, 15:50   #873
SSjoerdd
Registered User

SSjoerdd's schermafbeelding

Perso Scoot: 78663
Gevallen, wat is de schade..?

Hey,

Ik ben vandaag uitgegleden op weg naar school
Hierbij viel ik op de kant van de carter. hij maakte meteen een beetje raar geluid dus ik draaide meteen het contact uit.

Ik was vergeten mijn kickstart in te klappen en die heeft dus het eerste de grond geraakt.

Ik heb hem daarna nog elektrisch geprobeerd te starten maar ik hoorde een geluid, alsof er hard lucht werd uitgeblazen. Dit leek mij niet goed dus ik heb hem meteen weer uitgezet.

Nu is het begin van de kickstart zegmaar in mijn carter geklapt, en is dat stuk van de carterdeksel dus kapot gegaan, de kickstart hangt nu helemaal los en ik kan hem gewoon rond draaien

Daarna heb ik meteen met vrienden de carterdeksel eraf gedraait en de halfpoulie (koelvin) waren al die tandjes van af gebroken/gedraaid, die is dus ook kapot.

Nou is mijn vraag, wat er nog meer kapot kan zijn er waar ik nog naar kan kijken?

Alvast bedankt
SSjoerdd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-02-2010, 17:13   #874
victrim
Aerox driver

victrim's schermafbeelding

Perso Scoot: 80438
Ik heb mijn eerste val gemaakt toen ik me scooter net had. Had hem net gehaald en toen ging ik na huis toe. Dus ik sta in garage met scooter vrienden bij me kijken natuurlijk je weet hoe het gaat. Toen hebben we mijn luchtschroef aangedraait want hij liep erg hoog stationeer daarna paar test rondjes etc.. Toen kwam ik op het idee om neon- licht te gaan kopen. Toen reed ik dus na heerlen was glad had nog nooit echt op scooter gereden. Dus ik rij met 70 achter vriend aan en toen moest die remmen. Dus ik erachteraan remmen maar kwam ik te dichtbij dus ik dacht kuttt duw ik vol de voorrem in en toen ben ik er met 60 onderuit geschoven. Schade zijn krassen op mijn linker kappen en dat was het goed vanaf gekomen..

2e val.

Ik reed berg op. Toen ik op helft was kwam er auto aan die me echt vol afsneed alsof die me wou aanrijden. Dus ik wijk meteen uit ben ik tegen stoeprand aangereden en door de kracht achterover gevallen. Schade: Achter kappen stuk afgebroken, remlicht glas gebroken, en mijn linker Z kap stuk uit waar bijrijders hun voeten op houden.

Dus heb al wat leuke dingen mee gemaakt. Heb me scooter nou misschien net 2 maanden.

Roxjes will never die Boetes voorkomen? Dan is 2Fast4acing wat voor jou
victrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2010, 17:31   #875
blokhous
Registered User

blokhous's schermafbeelding

Perso Scoot: 77460
Hey ik heb 3 maand geleden een ongeluk gehad met mun neosje ik reed over een fietspad waar ik moest rijden en kameraad reed achter mij en in een x kwam daar een dikke audi a6 uit duitsland uit het uitrit van een tankstation waar haaientanden stonden had mij niet gezien vol tegen mij linkerzijkant ik vlieg een paar meter door de lucht en scooter vliegt ook stukje mee:S nouw ik zelf wert met ambulance opgehaalt in de ambulance kreeg ik morfine maar ze gaven me iets te veel dus ik was aan het prate en lache geweest zijn mun moeder want zij ging mee maarjah ik zelf heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen had een gescheurde mild en lever en mijn scooter was totallos verklaart maarjah
blokhous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-02-2010, 12:23   #876
jesse92
niet snel = altijd laat!

jesse92's schermafbeelding

ik heb een paar maanden geleden een aanrijding gehad op een rotonde (zijn fout) door een auto, k lag paar meter verder op de grond en me scooter heb ook een paar rondjes door de lucht gemaakt. geen 1 kap is meer heel, zadel lag in 2e, alu treeplaat verfrommelt, kickstart krom, ophangpunt voor subframe verbogen. en aardig last van me hele lichaam. (ik zal nog wel wat dingen vergeten zijn) was total los iig.
jesse92 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-04-2010, 16:37   #877
tazwood
Registered User

-

ze hebben mun buddy opengebroken,, helemaal na de klote,,
en het ons wiet wat er in lag,, verdeel in 50 afgewogen zakjes van 2 gram,, was verdwenen
tazwood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-05-2010, 15:36   #878
Wesleysfx
Registered User

Rijd al 4jaar op me sfx onverzekerd
en nog nooit brokken.
laatst een vriend van me rijd ff meteen op ze bek:S
pannekoek
Wesleysfx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-05-2010, 14:44   #879
cojonesm
Registered User

Nja vandaag voor het eerst gevallen met 50km/u op een zandweg. Lag een dikke steen, kon mn scooter nog wel ff rechthouden maar 150 meter later lag ik alsnog.

Gelukkig waren mn kappen al kapot toen ik hem kocht enzo dus er is geen extra schade te zien. Heb wel even het stuur recht moeten zetten.
cojonesm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-05-2010, 13:38   #880
Mafs
Registered User

Vandaag naar school, haal een Honda MT5'je in, sla links af en wacht op de stoplicht. 5 seconden later knalt die Honda vol op me in..

Remhendel links afgebroken, wat grote krassen aan de linkerkant en m'n hand gekneusd + been wat schrammen.

Voor zover ik kon zijn had hij z'n hele voorvork krom, kon nog net rijden, maar goed.
Allebei besloten om het daar maar bij te laten, want als de verzekering etc er bij komt, en ze controleren onze bromfietsen (scooter en schakel) dan zijn we sowieso de lul en zijn we toch niet verzekerd.

Dus daarom allebei eigen schade maar betalen, zou binnenkort toch een andere scooter krijgen

Voelt niet echt fijn om een Honda MT5 met 70 tegen je been aan te krijgen..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NLsiemenNL Bekijk bericht
Hoe lichter je vario rolletjes, hoe sneller je optrekt.
Mafs is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-05-2010, 15:16   #881
Lardosio
Waarom kijk je hier?:emo:

Lardosio's schermafbeelding

Perso Scoot: 70171
Erg slim ja, om onverzekerd rond te rijden

en weet je zeker dat het geen 100km/h was?

Citaat:
Almost dying changes nothing. Dying changes everything
Lardosio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-05-2010, 15:37   #882
Mafs
Registered User

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lardosio Bekijk bericht
Erg slim ja, om onverzekerd rond te rijden

en weet je zeker dat het geen 100km/h was?
Heerlijk die sarcasme, maar doelde met verzekering op dat onze voertuigen opgevoerd zijn, in andere woorden, in de ogen van de verzekeringsmaatschappij niet verzekerd.

En nee, zo snel wou dat ding van hem niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NLsiemenNL Bekijk bericht
Hoe lichter je vario rolletjes, hoe sneller je optrekt.
Mafs is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-06-2010, 04:10   #883
stefkee3
Registered User

Haha,

een ettelijke tijd geleden:

ik reed(met m'n ciao) naast een vriend van mij(op de fiets),
op een T splitsing ik reed links en hij fietste rechts, alleen wou ik rechtdoor en hij linksaf

Conclusie: hij kwam met zijn achterband onder mijn voorband.

Schade: Weinig (krassen waren er toch al te veel)

Mezelf en vriend: ik niets, vriend last van pols.

Een heel tijdje daarna reed ik op een drukkere weg achter hem,
toen reed er ineens een k*****ker pool langs, en tikte hem net tegen z'n elleboog.
daardoor viel hij, en omdat ik niet over hem heen wou rijden (kon niet remmen, was zijn bumper aan het kussen)
moest ik uitwijken, kwam tegen de stoeprand aan, vloog de stoep op kwam met mijn linker elleboog tegen een lantaarnpaal en vloog van me brommer af, brommer schoot door op een andere weg, en werdt geschept door een vrachtwagen,

Schade: brommer total loss, was ook niet meer te redden (vrachtwagen van 40t overheen gereden.)

Mezelf: Ik gebroken arm, 4 weken in gips gezeten
Vriend: Gebroken sleutelbeen, 3 weken in gips

en het ergste van alles is dat die pool ook nog eens doorreed, aangezien ik het te druk had om niet over die vriend heen te rijden, en m'n vriend zelf half in comma lag, hebben wij bijden het kenteken niet gezien, gelukkig de vrachtwagenchauffeur die mijn brommer schepte wel, en aangezien deze maar half verzekerd was, heeft hij alles uit eigen zak kunnen betalen (ziektekosten mij en vriend, brommer, fiets, vrachtwagen)

Maar ben sinds vandaag weer in trots bezit van maar liefst 2 yamaha DT's

Ben btw nieuw hier
stefkee3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-06-2010, 18:16   #884
Rebel44
Run mthrf*cker

Rebel44's schermafbeelding

Ik reed enkele weken geleden van mn werk naar huis. Het regende en het was glad op de weg. Ik zag al een auto traag van rechts naderen, omdat hij haaientanden had en traag reed dacht ik dat hij mij al had gezien. En iets links van mij stonden er een paar mooie meisjes. Dus ik nam alle tijd om naar hun te kijken en toen naderde ik het kruispunt. De auto reed traag en stond bijna stil en precie sop t moment dat ik langsreed ging hij er met vol gas in. Ik probeerde nog te remmen maar ik voelde mijn scooter wegglijden door het gladde wegdek dus liet ik de remmen los. Mijn scooter gaat er met sown 40 km/h in de auto. Ik spring van de scooter af en kom ergens verderop op de grond terecht. Zelf had ik verder niks maar de scooter heeft kapschade aan de rechterkant en het frame van de koplamp is kapot. Wel blij dat ik in orde ben en dat ik niet aansprakelijk gesteld ben!
Rebel44 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-06-2010, 00:20   #885
martijnox
met een Zip

martijnox's schermafbeelding

Perso Scoot: 75778
mooie meisjes zijn echt gevaarlijk.

Lekker droog wegdek, zonnetje, perfect moment om eens een foto te laten maken van een enorm strak bochtje. hup strak door de bocht om de camera te halen, knietje bijna op de grond. En toen, camera klaar, rijden maar! heel laag erdoor, maar toen kwam de bok ipv mn knie op de grond, en jawel. onderuit. dikke schaafplek op mn achterkap en handvat versleten. wonderbaarlijk genoeg verder helemaal niets! ook niet op de voorkap. zelf wat schaafplekken.

4 weken geleden was de ergste schade, mn zip is uit mn voortuin gejat. dat wens ik niemand toe die er zelf voor gewerkt heeft.
martijnox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Uit
HTML-code is Aan
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.