Haha,
een ettelijke tijd geleden:
ik reed(met m'n ciao) naast een vriend van mij(op de fiets),
op een T splitsing ik reed links en hij fietste rechts, alleen wou ik rechtdoor en hij linksaf
Conclusie: hij kwam met zijn achterband onder mijn voorband.
Schade: Weinig (krassen waren er toch al te veel)
Mezelf en vriend: ik niets, vriend last van pols.
Een heel tijdje daarna reed ik op een drukkere weg achter hem,
toen reed er ineens een k*****ker pool langs, en tikte hem net tegen z'n elleboog.
daardoor viel hij, en omdat ik niet over hem heen wou rijden (kon niet remmen, was zijn bumper aan het kussen)
moest ik uitwijken, kwam tegen de stoeprand aan, vloog de stoep op kwam met mijn linker elleboog tegen een lantaarnpaal en vloog van me brommer af, brommer schoot door op een andere weg, en werdt geschept door een vrachtwagen,
Schade: brommer total loss, was ook niet meer te redden (vrachtwagen van 40t overheen gereden.)
Mezelf: Ik gebroken arm, 4 weken in gips gezeten
Vriend: Gebroken sleutelbeen, 3 weken in gips
en het ergste van alles is dat die pool ook nog eens doorreed, aangezien ik het te druk had om niet over die vriend heen te rijden, en m'n vriend zelf half in comma lag, hebben wij bijden het kenteken niet gezien, gelukkig de vrachtwagenchauffeur die mijn brommer schepte wel, en aangezien deze maar half verzekerd was, heeft hij alles uit eigen zak kunnen betalen (ziektekosten mij en vriend, brommer, fiets, vrachtwagen)
Maar ben sinds vandaag weer in trots bezit van maar liefst 2 yamaha DT's
Ben btw nieuw hier