haha nou het probleem is dat de gebruiksaanwijzing dus in het italiaans is, uit sommigen woorden/zinnen word ik wel wijs uit maar er staan verder geen getallen in of iets anders wat met de afstelling te maken heeft

dus ik weet begod niet wat voor voorontsteking ze voorschrijven. ik heb hem even ingescand

dan kunnen jullie het zelf zien.
verder ligt de digitale camera op het werk

dus ik kan geen foto maken nu, maar ik heb het cdi nog even bekeken en er kan geen 2e curve bij

is gezichtbedrog.. er is maar plaats voor 1 curve
en over die andere kabeltjes, die foto was ik vergeten te posten
de blauw omcircelde is dus de massa, verder moet 1 van die 2 groene omcircelde van het cdi dus op de bobine, maar ineens schoot me iets van de killswitch te binnen, is het niet zo dat 1 op een killswitch aangesloten kan worden?
opzich leek het me ook wel interessant om eens te testen met verschillende curves en ontstekingstijdstippen

ik ga sowieso in de vakantie un middagje bij van der kruijs banken denk ik
und sie handleitung
edit: het is trouwens geen italiaans maar spaans

en onderaan zie ik trouwens 2 regels staan, uit mijn spaans begrijp ik dat de rode voor een stopknop is dus dat lijkt me inderdaad voor de killswitch

dan blijft de blauwe over voor de bobine
verder vond ik met de search dat ze voor de selettra rotors 1,6mm voorschrijven, dus ik neem aan dat dat ook zo voor peugeot is

(de slag van mina en peugeot is btw ook hetzelfde) en voor piaggio schrijven ze 1,4mm voor