ik zou gewoon naar de univé gaan ik zit er zelf ook en bevalt me goed , tot nu toe dan want heb nog geen gebruik hoeven te maken van de verzekering in die 1,5 jaar dak rij
Ik hoor veel positieve geluiden over de Hema brommerverzekering. De brommerverzekering van de ANWB schijnt ook goed te zijn. Een handige website over brommerverzekeringen is brommer verzekeren
ik had ook hema verzekering op me vader ze naam. ongeluk gehad met een sr r en gewoon alles vergoed gekregen ben zelfs nu bezig met letselschade eigen risico ging van 150 naar 400 euro omdat ik 16 jaar ben dus een risico leeftijd maar eigen risico werd vergoed via tegenpartij omdat hun fout waren
Ik heb ook bij Unive een WA bromfietsverzekering: € 71,00 per jaar. Meer is echt niet nodig, tenzij je diefstalverzekering etc wil, maar ik heb niet zo'n duur geval.
Kymco Filly 50, heb er meer lol van dan met m'n auto!
ik betaalde rond de 40 euro per maand all-risk bij de hema, kreeg een ongeluk (mijn fout) en verhaalde dat op mijn allrisk. Wel had ik 150 euro eigen risico, geen probleem (schade van 750 euro). TOT ik een brief binnenkreeg en mijn premie met 80% omhoog ging. en betaalde dus bijna 75 euro per maand. Gelijk die verzekering geannuleerd.