easyparts - Het Scooter Forum
Michelin Winter banden
Oud 24-08-2011, 23:50   #1
Suusiej
Aprilia SR2000
 
Suusiej's schermafbeelding
 
Locatie: Amstelveen
Geregistreerd: jul 2011
Perso Scoot: 4511
Berichten: 209
easyparts

Hey,
Ik heb al vaker dingen besteld bij easyparts, maar nou wil ik ze iets vragen, maar ze hebben geen telefoonnummer. Alleen een contactformelier.
Weet iemand waarom ze geen nummer hebben? Of weet iemand hun nummer?

Dankje!

Kymco Vitality 50 4t
Aprilia SR2000
Peugeot Vivacity
Suusiej is offline  
Oud 25-08-2011, 00:33   #2
SvenB
Registered User
 
Geregistreerd: okt 2010
Berichten: 67
Geen idee of ze een nummer hebben maar je kan ze gewoon mailen ze geven vrij snel antwoord op je vraag. heb ze namelijk zelf ook al enige vragen gesteld via de mail.
SvenB is offline  
Oud 25-08-2011, 00:34   #3
Snippy
Registered User
 
Snippy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: jun 2011
Perso Scoot: 3543
Berichten: 253
http://www.easyparts.be/klantenservice.php3
Vanonder staat de rede

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door easyparts
Onze klantenservice is bereikbaar via ons email-formulier.
Wij hebben ervoor gekozen niet telefonisch bereikbaar te zijn om ons zo beter te kunnen richten op het snel verwerken van bestellingen. Alle communicatie gaat via het email-formulier.
Snippy is offline  
Oud 25-08-2011, 06:38   #4
BlackRoxs
Registered User
 
BlackRoxs's schermafbeelding
 
Locatie: Arnhem
Geregistreerd: jun 2011
Berichten: 367
De geven snel antwoord elkedag ,
is gewoon een bedrijf wat elke dag los is,
je kan ze gewoon je vragen sturen en zo snel mogelijk krijg je antwoord terug
BlackRoxs is offline  
Oud 25-08-2011, 06:56   #5
RF_SpeedFight
Registered User
 
Locatie: Dordrecht
Geregistreerd: apr 2009
Berichten: 1.310
Ze willen niet geconfronteerd worden als er iets fout gaat + geen vragen waar ze geen antwoord op kunnen geven zoals past xxx onder xxx.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Maar ik wil niet lief zijn!
RF_SpeedFight is offline  
Oud 25-08-2011, 09:08   #6
Aidix
Chef Werkplaats
Forum Moderator
 
Aidix's schermafbeelding
 
Locatie: Weesp
Geregistreerd: dec 2003
Berichten: 19.270
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RF_SpeedFight Bekijk bericht
Ze willen niet geconfronteerd worden als er iets fout gaat kapotgebeld worden door pubers wiens ventieldopje niet binnen 5 minuten is verstuurd.
fixed.

Er zijn namelijk echt lui die denken dat je de hele dag voor de pc zit te wachten tot hun goddelijke bestelling binnenkomt, om die vervolgens met hoogste prioriteit door een snelkoerier naar TNT te laten brengen.
En oh wee als de trace code niet meteen werkt.


Maar je hebt ook vaders van zoons met scooters die niet starten die hun hele levensverhaal gaan vertellen die zijn ook leuk. Als die niet kunnen bellen sturen ze een mail van 5 pagina's.

<Geen beginnersvragen via PM a.u.b. >
'Hij kwam voor goud. Hij vertrok met lood.'
Aidix is offline  
Oud 25-08-2011, 09:31   #7
RF_SpeedFight
Registered User
 
Locatie: Dordrecht
Geregistreerd: apr 2009
Berichten: 1.310
Toch leuk dat je het 2e gedeelte van mijn antwoord compleet negeert. Je post eigenlijk precies hetzelfde als wat ik net zei, maar dan in 2 alinea's. Gratz.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Maar ik wil niet lief zijn!
RF_SpeedFight is offline  
Oud 25-08-2011, 10:24   #8
Scoroy
SP 55
 
Scoroy's schermafbeelding
 
Locatie: Nijmegen
Geregistreerd: nov 2010
Perso Scoot: 4035
Berichten: 445
Ik heb laatst een chrome waterpompdeksel beestelt kreeg de verkeerde thuis gestuurd. Ik hun mailen op de zelfde dag kreeg ik nog mail terug van stuur maar terug gaat op onze kosten. Zodra die binnen is dan krijg jij je goeie thuis gestuurd

Dus je kan gewoon contact opnemen als er iets fout is gegaan ?

Nadeel van die winkel ze sturen heel vaak het verkeerde op heb toen bij die waterpompdeksel ook een orginele Yamaha Aerox tellerkabel mee bestelt maar die paste totaal niet. En kan zo nog wel een paar dingen opnoemen.
Scoroy is offline  
Oud 25-08-2011, 16:16   #9
SpeedFight2-70
Registered User
 
Geregistreerd: mrt 2011
Berichten: 173
heb dat ook een keer gehad, bestelde een malossi delta clutch koppeling, kreeg ik een v-snaar. moest ik terugsturen eerst op mijn kosten. en als hij daar dan is sturen ze het goede onderdeel op en storten ze 7 euro op je rekening.
SpeedFight2-70 is offline  
Oud 25-08-2011, 19:12   #10
GeoffreyT
(-.(-.(-.-).-).-)
Forum Moderator
 
GeoffreyT's schermafbeelding
 
Locatie: Sluis
Geregistreerd: okt 2007
Perso Scoot: 895
Berichten: 3.560
/close
GeoffreyT is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.

Powered by vBulletin Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.