Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aerox afstelling origineel

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aerox afstelling origineel

Hallo
    ik wou graag weten wat de originele afstelling was van een aerox af fabriek.
    dit ivm met een herkeuring.
    Piaggio lang zwarte carterkap gezocht PM me !

• Sproeier is meestal 62-64, maar heb wel eens 60 en 68 standaard gezien (met standaard Gurtner carbu). Dus ergens in dat gebied, even testen wat het beste loopt. Daarnaast verdere carburateur opnieuw afstellen natuurlijk. En vergeet een eventuele luchtfiltertuut (soort begrenzer) niet terug te plaatsen, mocht deze missen.
    • Rollen 5.5gram OF 6.5gram (6.8 volgens sommigen?), zijn gemenge berichten over m.b.t. bouwjaar. In mijn 2010 zat 6.5 gram. En denk aan de juiste maat voor je vario die er nu in zit (standaard 15x12, meeste aftermarket 16x13, even controleren).
    • Drukveer liefst standaard, maar Malossi wit zal ook prima kunnen. misschien verlies je iets op je top en zal je ietsjes zwaarder in rollen moeten (wil je het perfect hebben) omdat deze toch iets sterker is dan de standaard Minarelli veer.
    • Trekveren Minarelli standaard als je er aan kunt komen, maar anders Malossi wit of Omega goud.

Comment

Working...
    X