Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jet force vragen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Jet force vragen

Hallo allemaal ik heb een jetforce gekocht met 8000km op de teller
    Nou is de vraag over de uitlaat zit daar ook een begrensing in ?
    De vario plaat is er in ieder geval wel uit.
    En of weet iemand wat orginaile gewicht is van de rollen.
    En wil graag me koppeling vervangen omdat die versleten is
    Dan wil ik ook graag nieuwe trekveer en druk veer wat raden jullie me aan!!

vriendelijke groeten martin

Hoi Martin

Aangezien je deze topic post in de injectie techniek en tuning rubriek neem ik aan dat je een tsdi injectie versie van de jetforce in bezit heb ???
    Of is die van jou omgebouwd tot carburateur wat ook nog wel eens voorkomt.
    Ik vraag dit omdat als je een standaard injectie versie heb dit een heel ander verhaal wordt dan wanneer je een tsdi omgebouwd tot carburateur heb.
    De standaard injectie versie loopt namelijk op een board computer genaamd ECU controle unit deze unit stuurt de hele scooter aan kwa brandstof inspuiting etc etc.
    Zolang deze board computer niet software matig ontgrensd is ( Met behulp van bijv de via de Gameboy draaiende diagnostic software )zal alles wat je doet weinig tot geen effect hebben en alleen maar de boel ontregelen.
    Bijv een snelle uitlaat erop zetten heeft geen zin want je kan namelijk geen grotere sproeier plaatsen want die heeft een injectie niet
    De gehele brandstof inspuiting en aansturing daarvan gebeurd softwarematig en in begrensde toestand van de boardcomputer zal deze alleen maar 10 km langzamer gaan lopen dan sneller.
    De orginele uitlaat van een tsdi de ik noem t maar silveren Bazooka heeft geen begrenzing maar wel een katalysator ik ga je een linkje geven wat dat type uitlaat namelijk nieuw kost en dan denk ik dat je t wel uit je hoofd laat om met deze uitlaat te gaan rotzooien.
    [url]https://www.easyparts.nl/showdrawing/10300/91607/TV/0-4019-1-m419-m28826-m2826-m13199-m10300-s22440-d91607/Exhaust-System.html[/url
    Ja je ziet het goed 375 euries...
    En om al je andere verdere vragen in 1x te beantwoorden ga je naar deze link en kijk je naar de orginele onderdelen die je zoekt of nodig heb om te vervangen.
    https://www.easyparts.nl/choosedrawi...orce-50-F.html
    Het standaard gewicht van de rollen is bijv 8 gram.
    Nou Martin ik hoop je een beetje duidelijkheid te hebben gegeven.
    En ik wens je veel success en rijplezier met je Jetforce tsdi die net ingereden is 8000 km is niet veel...
    Last edited by Jetforce023; 29-05-2018, 09:21. Reden: Links in de post doen het soms niet vandaar de 2 replies met verwijzingen voor de gevraagde onderdelen....

Comment

Tekeningen Originele Onderdelen Peugeot Jet Force 50 F. Controls-cabels. Cooling Circuit. Crankcase. Crankshaft Cylinder Piston Asso B1-b2. Crankshaft Cylinder Piston Mahle. Crankshaft Cylinder Piston Asso A1-a2. Electric Equipment. Electrinic Equipment. Engine. Engine Bracket. Exhaust System. Fairing Box. Flywheel Magneto. Footrest. Fork - Steering. Frame - Saddle. Gearbox - Kick Starter. Handlebar. Harness Connector. Housing Cover. Injection System. Light Signal - Horn. Mudguard. Rear View Mirror. Speedometer. Suspension - Stand. System Braking. Tankpump. Transferts - Colours. Transmission. Wheels. Tekeningen Peugeot Jet Force 50 F - Originele scooter onderdelen | Piaggio, Vespa, Aprilia, Sym, Derbi, Yamaha, etc. | Uitlaten, helmen, accessoires | Snelle verzending wereldwijd | Grote voorraad

Comment

Exhaust System - Originele Onderdelen Voor Peugeot Jet Force 50 F. Muffler. Pipe Gasket 27.7x34.8-4.5. Flange Screw M8x1,25-45. Nut With Washer H M6x1,00. Embellisher. Rear Strip. Rivet 3-10. Heat Protection. Conical Washer 8x16x1,4. Onderdelen Peugeot Jet Force 50 F Exhaust System - Originele scooter onderdelen | Piaggio, Vespa, Aprilia, Sym, Derbi, Yamaha, etc. | Uitlaten, helmen, accessoires | Snelle verzending wereldwijd | Grote voorraad

Comment

Working...
        X