Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yamaha Neos 4 takt opvoeren?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Yamaha Neos 4 takt opvoeren?

Hallo,

Ik heb in januari dit jaar een Yamaha neos 4 takt gekocht. Rijd best lekker maar wil hem harder laten gaan. Heeft iemand een idee hoe ik dit het best kan doen? Hoorde van een vriend dat als je de varioring eruit haalt dat ie dan al gauw 65 gaan. Dat lijkt me wel aardig. Moet ik dit zelf doen of kan ik dit ook bij mn scooterdealer laten doen? Zoja weet iemand hoeveel dat me gaat kosten?

Grtz

Wouter

hallo WQP

dit is heel makkelijk zelf te doen. weet je wel hoe dit moet of niet? en waar die zit? als je dit door de dealer laat doen kan het je een aardig prijsje kosten. hoeveel weet ik niet precies. ik heb het zelf ook zelf gedaan. en het is idd waar dat ie dan een stuk harder gaat lopen. 65 kan klopen. als je nog harder wil, andere uitlaat of cdi ontgrenzen ofzo?

Comment

HCG-Vons, je ben wel slim genoeg om de varioring te verwijderen, maar je weet niet dat een andere uitlaat geen nut heeft op een 4-takt behalve bij 85/90cc?
      Ook is er nog helemaal geen andere uitlaat voor een yamaha neos...
      CDI ontgrenzen zal niet gaan aangezien de neos 4-takt een injectie scooter is

Voor de topic-starter, varioring verwijderen en je loopt al wat harder.
      Verder is er niet veel te doen volgens mij.

Comment

sorry vergeten dat t 4 takt was bedankt voor de verbetering!

Comment

Maakt niet uit, heb ik ook allemaal moeten leren

Comment

maar zit dur geen cdi begrenzing op?

Comment

Nee, is een injectie scooter.
              Yamaha neos en honda zoomer hebben dus geen CDI begrenzing.
              De yamaha giggle ook niet.

Comment

Thnx for replies

HGG-Vons -> heb nog nooit een vario eruit gehaald. Is dit makkelijk? Wat heb ik er voor nodig? Of heb je meschien tutorial voor me hoe dit moet met een neos 4 takt want ik kan op internet nergens een goede tutorial vinden.

Thnx

Grtz

Wouter

Comment

uhmm ik ga ff voor je zoeken

Comment

Oke

Comment

http://www.scooter-freaks.nl/techcen...gminarelli.php

dit is voor 2 takt maar is in precipe het zelfde. als mensen je aan raden om een zuiger stop te gebruiken, niet doen! dit is slecht bij 4 takt. wat je wel kan gebruiken is een vario sleutel. dit blokeerde de vario zo dat je de bout er van af kan draaien. suc6 er mee!

Comment

4 takt neos is op te voeren door middel roller huis van een japanse giggle in te zetten

Comment

Dan heb je nog steeds een funky standaard vario. Doe niet zo gierig en hang er meteen een sport vario in als je echt vooruit wilt.

Comment

met een orgineel aerox/neos 2t variateurhuis loopt ie prima.
                            ong 60/65 km

Comment

Heb pas zelf gereden op een Neo's 4T die 60 loopt.
                              Zal morgen eens vragen wat ze ermee gedaan hebben en of het nog harder kan.
                              Een beetje vent wordt geen agent.

Comment

Working...
                              X