Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4Takt vraagjes + chat topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hallo,

Ik ben even kwijt waar een slang nou precies naar toe moet.

Er zitten drie slangen op de SLS, kan iemand mij vertellen waar zij allemaal naar toe gaan?
    Oorspronkelijk geplaatst door tgb 303RS Pat
    afgesteld na het verwijderen van je vario ring?

Comment

Misschien wat duidelijker: het gaat om de slang net onder het midden van de foto, die met een bochtje van 180 graden. Volgens mij moet die nergens op, is gewoon om lucht aan te zuigen uit de omgecing, toch?

Oorspronkelijk geplaatst door tgb 303RS Pat
      afgesteld na het verwijderen van je vario ring?

Comment

ja die gaat idd nergens op, het is zelfs beter als je hem afsluit.
        heb ik ook gedaan met mijn s8.

btw was er wat mis met het forum?
        want de site deed het amper.
        heb een ford feestje gekoopt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk bericht
          Alleen zijn wij een stuk gezelliger en een stuk vriendelijker.
          Het niveau zit hier ook wat hoger
          Niveau hoger ? jij kwam vragen welke olie erin je carter moest

Comment

is het niet gewoon je bougiedop ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benno Bekijk bericht
              Niveau hoger ? jij kwam vragen welke olie erin je carter moest
              niet iedereen kan zo pro zijn zoals jij he
              maar ze hebben idd gelijk 2takters hebben namelijk meer een dikke nek van... ik haal zoveel blablabla(tot ze trug is moeten gaan tanken:L)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armymen Bekijk bericht
                Nee oke, daar heb je dan wel weer een punt. Maar danny zn chick heb ik wel respect voor
                maar ze hebben idd gelijk 2takters hebben namelijk meer een dikke nek van... ik haal zoveel blablabla(tot ze trug is moeten gaan tanken:L)
                Meestal zeggen we, "Ik rijd 45............ in zn 2!"

Oorspronkelijk geplaatst door armymen Bekijk bericht
                Dat is dan wel weer sig-waardig ..

Comment

Oke, omdat ik toch van 4t hou.. (geluid, en ZUINIG ) denk ik eraan om hem ˇf in te ruilen of er een 4t blokje onder te gooien (onder mn eigen zipje 2t)
                  Maar wanneer ik dus van 2t naar 4t switch, dan moet ik ook compleet van kabelboom wisselen.. Is dit veel moeite (als alle kappen er al af liggen)?

Want is best wel een dillema... Zit nu om de 2 dagen 6euro te tanken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kanerr Bekijk bericht
                    Oke, omdat ik toch van 4t hou.. (geluid, en ZUINIG ) denk ik eraan om hem ˇf in te ruilen of er een 4t blokje onder te gooien (onder mn eigen zipje 2t)
                    Maar wanneer ik dus van 2t naar 4t switch, dan moet ik ook compleet van kabelboom wisselen.. Is dit veel moeite (als alle kappen er al af liggen)?

Want is best wel een dillema... Zit nu om de 2 dagen 6euro te tanken

Als alle kappen eraf liggen is het te doen, echter zou ik gewoon een verotte 4T erbij kopen en niet je 2T om gaan bouwen.

mja das mijn mening

Comment

Nou het verrotste is nog wel dat niemand hem wil kopen :')
                      Maar ik zit er dus aan te denken om een verrotte vespa (die van mn vriendin ) te kopen, maar het probleem is dat ik mijn zip niet kwijt kan..

Comment

Tuurlijk kom je wel van je zippie af :O Why not?? (of vraag je 2000 euries voor dat ding )

Heb zelf ook vaak zat gedacht 'zucht, ik kom er nooit vanaf' maargoed je moet gewoon al die 'ik kom hem morgen halen voor.... euro' mensen gewoon negeren. Zit meestal wel 1 oprechte geinteresseerde tussen die bereid is voor je zippie te betalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bluephantomTEKO Bekijk bericht
                          Tuurlijk kom je wel van je zippie af :O Why not?? (of vraag je 2000 euries voor dat ding )

Heb zelf ook vaak zat gedacht 'zucht, ik kom er nooit vanaf' maargoed je moet gewoon al die 'ik kom hem morgen halen voor.... euro' mensen gewoon negeren. Zit meestal wel 1 oprechte geinteresseerde tussen die bereid is voor je zippie te betalen.
                          Oke, let me explain..
                          Vraagprijs is laag (800/900euris voor een jaar oude zipje)
                          Maar een gele standaard zip is leuk voor de chickies
                          Maar een matzwarte/zwarte/witte beesten 70see see jasoenie alles 104 blazende 2t janker is leuk voor de gangsters onder ons..

Maar de mijne is DE combi van het jaar Dus schrikt meisjes af omdat hij zo hard gaat en schrikt de gangsters af omdat hij geel is

Comment

hahaha mooi verhaal

Ik snap het juist niet, lekker geel mijn zippie was ook geel ik zei altijd:

Mooi geel is niet lelijk

900 is prima prijs; iemand kan er geen winst op maken maar tis reeele prijs. Volhouden dus en wat ik zei; afdingers links laten liggen, weggeven kan altijd nog

Anders zet je er een ander setje op en verkoop je je gele kappen?(mijne gele kappen met krassen voor 125 kunnen verkopen en voor 135 nieuw set )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bluephantomTEKO Bekijk bericht
                              hahaha mooi verhaal

Ik snap het juist niet, lekker geel mijn zippie was ook geel ik zei altijd:

Mooi geel is niet lelijk

900 is prima prijs; iemand kan er geen winst op maken maar tis reeele prijs. Volhouden dus en wat ik zei; afdingers links laten liggen, weggeven kan altijd nog

Anders zet je er een ander setje op en verkoop je je gele kappen?(mijne gele kappen met krassen voor 125 kunnen verkopen en voor 135 nieuw set )
                              Ik ben al tevreden als ik 100euro krijg voor mijn kappenset
                              Als je ge´ntresseerde kent, stuur maar door naar mij
                              Nouja, ik zit dus beetje op internet (marktplaats duh) te kijken, en zie ineens mijn ex beesten 4t zip
                              Maar helemaal naar de !@#$%^&*

Link naar mijn eerste trots:
                              http://link.marktplaats.nl/355002376

Zou hem wel willen kopen, maar dan moet hij helemaal uit elkaar en natuurlijk 300euro naar beneden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kanerr Bekijk bericht
                                Ik ben al tevreden als ik 100euro krijg voor mijn kappenset
                                Als je ge´ntresseerde kent, stuur maar door naar mij
                                Nouja, ik zit dus beetje op internet (marktplaats duh) te kijken, en zie ineens mijn ex beesten 4t zip
                                Maar helemaal naar de !@#$%^&*

Link naar mijn eerste trots:
                                http://link.marktplaats.nl/355002376

Zou hem wel willen kopen, maar dan moet hij helemaal uit elkaar en natuurlijk 300euro naar beneden

Haha zet ze gewoon te koop zeg 150 vaste prijs wel geestig zippie dat vind dat wel tering lelijk zo zonder kentekenhouder+spatbord... en zo'n schermpie is ook helemaal niks Mja nie echt handig zip 4T verkopen, 2T kopen opfocken en dan weer 4T willen :p

kheb al 16 scooters gehad, en de zip 25 4T bevalt toch het beste

Edit: Argh hij heeft ook vespa uitlaat, net als ik.

Comment

Working...
                                X