Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drukwerk en trekveertjes

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Drukwerk en trekveertjes

Hallo ik rijdt alweer een dikke 26k op mijn kymco agility fat 50 met plezier.
    Ik heb afgelopen week het oude beestje een grote beurt gegeven de vario is kompleet vervangen alsmede de olie snaar kleppen gesteld enz enz maar nu het volgende hoelang gaan de drukveer en de trekveertjes mee?
    Ze zijn nog standaard uit de fabriek aan de koppeling kan ik niet veel bijzonders zien de schoentjes zijn nog goed maar de druk veer en trekveer kun je nagenoeg niet controleren.
    Waarom deze vraag hij trekt wat traag op is al verbeterd door de nieuwe snaar en rolletjes

Dan trek je toch de hele koppeling uit elkaar. Zo moeilijk is het niet. Trekveertjes kosten 3,25 p/st en een drukveer ongeveer 15 euro.
    Koppelingsblokkeersleutel kan je in principe ook vervangen door een griptang of een flinke bahco (zie filmpje Joey Schaar).
    Het enige wat je dan nog nodig hebt aan gereedschap is een trekverentrekker van 7 euro.
    Gas op die lolly !

Comment

Trekveren vervangen door : Malossi Wit , tevens Drukveer vervangen door Malossi Wit.
      Verentrekker kan je makkelijk zelf maken, pak een Fietsspaak , aan het uiteinde een stukje Cv Pijp , of Koper.(spaak verticaal , Pijpje Horizontaal).
      Vragen op het Forum plaatsen a.u.b , en niet via Pm

Comment

Working...
      X