Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scooter loopt soms wel, soms niet en maakt veel lawaai...

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Scooter loopt soms wel, soms niet en maakt veel lawaai...

beste lezers,

het is voor mij een tijdje geleden dat ik hier aanwezig was toch heb ik jullie hulp weer nodig aangezien ik weer aan een klein projectje ben begonnen.

ik heb een tgb 101s staan die soms alleen loopt op snelstart,remmenreiniger etc, en soms als hij eenmaal gelopen heeft op zijn eigen brandstof (pootjes).

ik heb vrijwel alles standaard dingen nagechecked als in zijnde

hij vonkt
    compressie tot over zijn oren
    cilinder is niet beschadigd
    carburateur schoongemaakt etc etc

echter lijkt het er zeer veel op dat hij geen brandstof krijgt als hij niet loopt. ik kan alleen niet verklaren waardoor niet. er is nergens valse lucht, de vacuum slang is niet kapot.
    het vacuum kraantje bij de tank werkt.

toch wilt hij niet op eigen pootjes lopen. echter als hij loopt maakt hij ook een gigantische herrie (schrapend) geluid. Nu roepen veel mensen gelijk "krukaslagers" echter vind ik het raar dat deze kapot gelopen zouden zijn en de cilinder nog tiptop is met compressie als nieuw.

is het maybe een keering? maar dan lijkt het mij dat je ook geen compressie kunt opbouwen "correct me if i\'m wrong"

kunnen versleten rollen ook een hels lawaai maken?

wie o wie kan mij helpen met deze slecht lopende en lawaai makende oude 2takt scooter...

alvast bedankt!
    WE AIN'T GONNA BE FOR EVA

Maak eens een filmpje ervan, en post die hier. Geluid ervan verklaard soms heel veel.. Want het zou zomaar kunnen dat je Cylinder, zuiger, lagers of een ervan gaar zijn.

Comment

Working...
    X