Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuws: Italjet Dragster concept 2011 - Italy

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

ik vindt het een heel mooi ding alleen jammer van het cpi blok

Comment

Ik vindt de achterkappen er niet beter op geworden.

member of lowcustombikes www.lowcustombikes.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickos0502 Bekijk bericht
        het is een CPi blok dat zie je zo aangezien cpi is sws al rommel is en heb hier ngo een cpi gtr staat precies zelfde blok alleen de carters deksel is iets anders maar kwa vertanding ding is die zelfde steekt ook uit cpi gtr heeft ook remschrijf en de AGM vemon heeft ook een Cpi blok blok wijkt heel klein beetje af dan mina maarja cpi is gwn de goedkope manier van rijden en veel onderhoud dus eigelijk duurde rijde
        Ik vind van niet, Me vader is AGM dealer, en heeft hem dus zelf in elkaar moeten zetten voor mij, had ook een AGM venom, ding trekt keihard op, helemaal standaard he. en heb er geen problemen mee gehad, helemaal niets. Allen dat me benzine op was, of olie meer niet.

Oorspronkelijk geplaatst door mrElGuapo Bekijk bericht
        Mijn gedachtuh.. Aangezien ik een ducatist ben dacht ik meteen he een duc achterkantje
        Lijkt ook veel op de MV-agusta. weet niet wel merk, maargoed

Derbi GPR oud model lijkt ook zeeer veel op ducati, de achter lichten!

Comment

AGM is geen "CPI blok" net zoals een cpi geen "minarelli blok" is.

Het blok van een CPI komt uit Taiwan.
          Het blok van een AGM komt uit China.

In China worden diverse CPI blok imitaties gemaakt en ze zijn vaak ook weer net even iets anders.
          Het CPI blok zelf zit gewoon moderner in elkaar dan het stokoude spinnewebben minarelli blok. Als je even je fanboi pet afzet dan hoef je niet zo heel erg je best te doen om dat te zien. Die verschillen zitten aan de binnenkant, en betreffen de electrische start, penmaat en vertanding. In feite hebben ze alle technische blunders van minarelli opgelost. De techniek van een CPI is ontworpen door een oostenrijkse firma (Hans Leeb gmbh) samen met een technische universiteit.

Verder is een CPI GTR wel een heel unieke scooter qua weggedrag en prestaties ontgrensd. Maargoed, als je CPI heet, dan heb je bij voorbaat al geen kans natuurlijk.

Ik ben blij dat de Dragster weer terugkomt, misschien vind je hem niet mooi maar het is wel een bijzonder ding.
          Last edited by Aidix; 14-01-2012, 10:01.

Comment

Die uitlaat zeg......man man wat een aerodynamiek ontwerp eveneens het achterlicht.
            vroeger was het achterlicht hetzelfde als van een aerox en zag er netjes uit.

Ik heb de eerste dragster gehad destijds(mina hori lc), maar nu laat italjet echt een steekje vallen qua ontwerp......
            De eerste vind ik een stuk mooier dan dit nieuwe model.
            Zonde
            Mina hori en peugeot Verti en 162FMJ

Comment

wtf echt geen minarelli kort blok . carterkap lijkt er alleen op is gewoon een cpi blokje naar mijn weten .

verder vind ik dit model gewoon graf lelijk . eengste wat me altijd aan heeft gesproken over de dragster is de naam . en de midden veer .

niet mijn soort scooter maar voor een anders mss wel
              http://www.scooter-freaks.nl/forum/s...d.php?t=457547

Comment

Opzich niet heeeuuul veel veranderd...
                Maar soooww wat een lekkere kooontt!!!

Comment

ik vind juist dat ze die hele achterkant hebben verneuqt, ze hadden wel iets aan kunnen passen maar dit is te ver gegaan.

oude model = mooi

niewe model =

in mijn ogen dan he
                  Puch zip type 3 / 2000
                  Sp98/fastrider kappen gezocht

Comment

de echte vraag is wat kost ie vast weer een belachelijke italjet prijs.

Comment

mischien een domme vraag maar waarneer denken jullie dat die uitkomt

Comment

ik vind hem wel mooi

Comment

Wow!

Vroeger had ik altijd een zwak voor de Italjet Dragster, en was ik er ook zeker van dat dit een 'klassieker' ging worden later.

Maar dit is gewoon het oude model met wat nieuw Japanse budgetzooi erop geknald, wat het geheel niet mooier maakt.

Liever geen comeback maken als het zo moet..
                          Oorspronkelijk geplaatst door focal
                          Rond de 180 km mis ik inderdaad wat vermogen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Bekijk bericht
                            - Schokbreker aan zijkant is wel verbeter punt.
                            Verbeterpunt? Je bedoeld dat het een verbetering is?

Als je dat bedoeld, dat een schokbreker aan de zijkant beter is, waarom hebben motoren dat dan niet?

schokbreker aan de zijkant heeft qua weggedrag alleen maar nadelen.
                            Streng maar rechtvaardig!

Comment

de voorkant is geweldig. oogt oldschool

doet me denken and de quartz en sfera.

Oorspronkelijk geplaatst door Aidix Bekijk bericht

Ik ben blij dat de Dragster weer terugkomt, misschien vind je hem niet mooi maar het is wel een bijzonder ding.
                              helemaal mee eens. het is weer eens wat anders.

Comment

GVD dat ding is nog lelijker dan de vorige!
                                Oldskool visitor & KTP-er

Comment

Working...
                                X