Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spam!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Spam!!

Heren mods of admins, er word weer regelmatig spam/advertenties gepost. Word daar iets aan gedaan, of is er geen tijd voor of zijn er geen mods meer en misschien ook geen admin meer. Wellicht kan ik bijspringen.

Oorspronkelijk geplaatst door dannyold Bekijk bericht
    . Wellicht kan ik bijspringen.
    Zou fijn zijn .... die troep en onzin wat er de laatste tijd gepost word zit niemand op te wachten.

Vragen op het Forum plaatsen a.u.b , en niet via Pm

Comment

Tsja....... er reageert niemand van scooter-freaks zelf. Lijkt nu wel een onbestuurbare boot.

Comment

daar gaan we weer.....

http://www.scooter-freaks.nl/forum/b...es#post8846038

.

Comment

Het houd niet op, zelfs in PM sturen ze zooi.

Comment

Erg simpel te verhelpen. Gewoon de \\\'\\\'Ik ben geen robot\\\'\\\' bij het registreren er bij in plakken. Moet één van degenen die bij het script hier kunnen dat wel even doen.

Destijds wel vrij flink actief (ook als mod tot de hack) geweest hier, maar het werd me gewoon te traag en slecht werkend. Eigenlijk moet er gewoon een andere eigenaar op die zich wel bemoeid met het reilen en zeilen.

Hiermee hebben we op www.riejuforum.nl destijds ook problemen mee gehad. Maar dat loopt nu wel weer. Ook het overgaan naar een andere hosting heeft het gewoon veel sneller gemaakt.
            Last edited by Erwin P; 25-12-2016, 14:34.

Comment

I know is allemaal easy, maar ze moeten het wel willen aanpassen. Niemand reageert, ook niet bij euroscooters waar het forum van is.

Comment

http://www.scooter-freaks.nl/forum/a...03#post8846103

Comment

opgelost

/close
                  Bereikbaar op patrick@scooter-freaks.nl

Comment

Working...
                  X